Jump to content
Miodrag89

RAV4 2014 2.0 awd multidrive s

Recommended Posts

Pozdrav za sve članove od Miodraga Stankovića iz Kruševca. Pre nekog vremena sam za firmu kupio RAV4 od druge firme koja je prvi vlasnik u Srbiji, auto ima 55.000km na satu i produženu garanciju do 2024.god. Ovo mi je prvi japanski auto i nadam se da ću ovde naći više informacija i podrške od članova. Volim automobile, vozio sam razne marke, nadam se da će toyota ispuniti očekivanja.

IMG_20211028_170437.jpg

IMG_20211028_170417.jpg

IMG_20211028_170406.jpg

IMG_20211028_170351.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post
On 12.11.2021. at 21:54, Miodrag89 said:

Pozdrav za sve članove od Miodraga Stankovića iz Kruševca. Pre nekog vremena sam za firmu kupio RAV4 od druge firme koja je prvi vlasnik u Srbiji, auto ima 55.000km na satu i produženu garanciju do 2024.god. Ovo mi je prvi japanski auto i nadam se da ću ovde naći više informacija i podrške od članova. Volim automobile, vozio sam razne marke, nadam se da će toyota ispuniti očekivanja.

IMG_20211028_170437.jpg

IMG_20211028_170417.jpg

IMG_20211028_170406.jpg

IMG_20211028_170351.jpg

Prelep RAV ! Čestitke !

Prenesi nam periodično utiske.

Unapred hvala.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 20 sati , biciklista said:

Prelep RAV ! Čestitke !

Prenesi nam periodično utiske.

Unapred hvala.

Hvala! Jos je rano za neki konacni sud. Svidja mi se prostranost,

Podeli ovaj post


Link to post

Je li može neki bliži podatak, barem koji je motor u pitanju ?

:)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao. 

Podeli ovaj post


Link to post

2.0 atmosferski benzinac, 152ks, CVT menjac. Auto je skoro nov. CVT trazi privikavanje, drugacije se vozi. Napominjem da sam vozio/vozim DSG, EGT6 pezoov, klasican automatik sa konvertorom Mercedesov, manuelni... Potrosnja je kombinovano oko 8.5 po bordu, videcemo sta ce da pokaze matematika kada potrosim ceo rezervoar, trenutno sam na nekom putu.

Dosadasnji je utisak da je skroz drugaciji auto od evropskih. Primecujem da se gume cuju dosta, ne znam da li je to ok, provericu trap i mozda stavim nove gume. Ako neko ima iskustva sa time, voleo bih da me posavetuje. Auto je dosta robusno napravljen, udoban i prostran. Lako se vozi. Od mana bih pomenuo da mu nedostaju sitnice koje evropski automobili imaju, kao sto su razlicite informacije na bordu a ne samo osnovne, losije ozvucenje narocito nazad, zavrsna obrada na pojedinim mestima u kabini nije na nivou... Nista sto bi bilo deal breaker... 

Nadam se da ce se pokazati cuvena tojotina pouzdanost, koliko sam upucen, ova generacija je bila najprodavaniji auto u SAD.

Koji ovlasceni servis preporucujete u blizini Krusevca? Imam toyota relax do 2024.god.tako da moram u ovlasceni. Kakvo vam je iskustvo sa bukom od guma?

Hvala na dobrodoslici!

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ako si ranije vozio neko evropsko vozilo te ili niže klase ili ga i sada paralelno voziš, ne možeš a da ne primetiš razliku u nivou zvučne izolacije podvozja. Ko Japanaca je to ipak drugačije. Njima je to manje u fokusu. Tako da ti tu stvarne pomoći nema čak i da staviš neke gume koje imaju deklarisan niži nivo buke. Bar ja to mislim. I sam vozim Japanca te klase (CR-V) i prvo što sam primetio kao negativnu promenu u odnosu na evropska kola koja sam imao ili koja vozim, jeste uvećana buka točkova. Ljudi mi govorili: „Uzmi Michelin, videćeš koliko je to tiša guma“. I ništa. Isti đavo. A Tiguana R-Line sa većim i širim gumama (255/45R19) sam vozio kuda i moja kola (moja su na 235/60X18), i razlika i nivou buke od točkova je neuporediva. Tiguan kao da nema točkove. Nema osetne buke točkova u kolima. Japanac i Evropljanin. Ali, može na to da se navikne (na buku). Tako kažu.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Imam 4 automobila trenutno, izmedju ostalog i BMW X3 2006.restilizovanu verziju sa 150ks, kod kog bukvalno nema buke od tockova ( 235 55 17 ). Dok recimo na SEAT Leonu 2014. ima buke od tockova ali nije toliko primetna. Imam i 206cc ali to je auto nize klase pa nije za uporedjivati. Svejedno cu zameniti gume jer su stare i pocela je da im puca gazna povrsina, a i dot je star, izgleda da su mu to prve zimske gume. Sigurno ce biti promene ali ne ocekujem nista drasticno. Primetio sam da se gume ne trose neravnomerno tako da je trap verovatno u redu, ali provericu i to.

Jos jedna stvar koju sam primetio - sve na automobilu je mekano i lako za koriscenje. Sve komande su mekane, sedista udobna, nekako je sve napravljeno da ti bude lako za koriscenje vozila. Vrlo lako se ulazi, vrata su ogromna, sve je pristupacno. Susta suprotnost u odnosu na evropske gde je sve krenulo ka nekom sportskom fokusu. U tome svemu mi jedino smeta kocnica koja je premekana i ima dugacak hod ( plocice su nove ). Ok je za normalnu voznju ali ne inspirise za jurnjavu. Diskovi su isto znacajno manji u odnosu na BMW. 

E sad, auto je kupljen jer je takoreci nov i mogao sam da ga kupim preko firme da ne dajem kes. Da sam birao verovatno bih pre uzeo CR-V. Tiguan ima bolju motorizaciju za nase i evropsko trziste ali je i skuplji i dosta manji unutra sto mu je minus za moje potrebe. Sve u svemu, ovo su prvi utisci, potrebno je najmanje godinu dana da se u potpunosti upozna neki automobil, videcemo kako ce se dugorocno pokazati. Ja sam ljubitelj automobila i zahtevan sam pa prvo primetim stvari koje mi smetaju. Bez obzira, siguran sam da je RAV4 dobar auto inace se ne bi toliko prodavao u toliko generacija, i ne bi kostao koliko kosta kao polovnjak.

Podeli ovaj post


Link to post

×