Jump to content
Miodrag89

RAV4 2014 2.0 awd multidrive s

Recommended Posts

Pozdrav za sve članove od Miodraga Stankovića iz Kruševca. Pre nekog vremena sam za firmu kupio RAV4 od druge firme koja je prvi vlasnik u Srbiji, auto ima 55.000km na satu i produženu garanciju do 2024.god. Ovo mi je prvi japanski auto i nadam se da ću ovde naći više informacija i podrške od članova. Volim automobile, vozio sam razne marke, nadam se da će toyota ispuniti očekivanja.

IMG_20211028_170437.jpg

IMG_20211028_170417.jpg

IMG_20211028_170406.jpg

IMG_20211028_170351.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post
On 12.11.2021. at 21:54, Miodrag89 said:

Pozdrav za sve članove od Miodraga Stankovića iz Kruševca. Pre nekog vremena sam za firmu kupio RAV4 od druge firme koja je prvi vlasnik u Srbiji, auto ima 55.000km na satu i produženu garanciju do 2024.god. Ovo mi je prvi japanski auto i nadam se da ću ovde naći više informacija i podrške od članova. Volim automobile, vozio sam razne marke, nadam se da će toyota ispuniti očekivanja.

IMG_20211028_170437.jpg

IMG_20211028_170417.jpg

IMG_20211028_170406.jpg

IMG_20211028_170351.jpg

Prelep RAV ! Čestitke !

Prenesi nam periodično utiske.

Unapred hvala.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 20 sati , biciklista said:

Prelep RAV ! Čestitke !

Prenesi nam periodično utiske.

Unapred hvala.

Hvala! Jos je rano za neki konacni sud. Svidja mi se prostranost,

Podeli ovaj post


Link to post

Je li može neki bliži podatak, barem koji je motor u pitanju ?

:)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao. 

Podeli ovaj post


Link to post

2.0 atmosferski benzinac, 152ks, CVT menjac. Auto je skoro nov. CVT trazi privikavanje, drugacije se vozi. Napominjem da sam vozio/vozim DSG, EGT6 pezoov, klasican automatik sa konvertorom Mercedesov, manuelni... Potrosnja je kombinovano oko 8.5 po bordu, videcemo sta ce da pokaze matematika kada potrosim ceo rezervoar, trenutno sam na nekom putu.

Dosadasnji je utisak da je skroz drugaciji auto od evropskih. Primecujem da se gume cuju dosta, ne znam da li je to ok, provericu trap i mozda stavim nove gume. Ako neko ima iskustva sa time, voleo bih da me posavetuje. Auto je dosta robusno napravljen, udoban i prostran. Lako se vozi. Od mana bih pomenuo da mu nedostaju sitnice koje evropski automobili imaju, kao sto su razlicite informacije na bordu a ne samo osnovne, losije ozvucenje narocito nazad, zavrsna obrada na pojedinim mestima u kabini nije na nivou... Nista sto bi bilo deal breaker... 

Nadam se da ce se pokazati cuvena tojotina pouzdanost, koliko sam upucen, ova generacija je bila najprodavaniji auto u SAD.

Koji ovlasceni servis preporucujete u blizini Krusevca? Imam toyota relax do 2024.god.tako da moram u ovlasceni. Kakvo vam je iskustvo sa bukom od guma?

Hvala na dobrodoslici!

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ako si ranije vozio neko evropsko vozilo te ili niže klase ili ga i sada paralelno voziš, ne možeš a da ne primetiš razliku u nivou zvučne izolacije podvozja. Ko Japanaca je to ipak drugačije. Njima je to manje u fokusu. Tako da ti tu stvarne pomoći nema čak i da staviš neke gume koje imaju deklarisan niži nivo buke. Bar ja to mislim. I sam vozim Japanca te klase (CR-V) i prvo što sam primetio kao negativnu promenu u odnosu na evropska kola koja sam imao ili koja vozim, jeste uvećana buka točkova. Ljudi mi govorili: „Uzmi Michelin, videćeš koliko je to tiša guma“. I ništa. Isti đavo. A Tiguana R-Line sa većim i širim gumama (255/45R19) sam vozio kuda i moja kola (moja su na 235/60X18), i razlika i nivou buke od točkova je neuporediva. Tiguan kao da nema točkove. Nema osetne buke točkova u kolima. Japanac i Evropljanin. Ali, može na to da se navikne (na buku). Tako kažu.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Imam 4 automobila trenutno, izmedju ostalog i BMW X3 2006.restilizovanu verziju sa 150ks, kod kog bukvalno nema buke od tockova ( 235 55 17 ). Dok recimo na SEAT Leonu 2014. ima buke od tockova ali nije toliko primetna. Imam i 206cc ali to je auto nize klase pa nije za uporedjivati. Svejedno cu zameniti gume jer su stare i pocela je da im puca gazna povrsina, a i dot je star, izgleda da su mu to prve zimske gume. Sigurno ce biti promene ali ne ocekujem nista drasticno. Primetio sam da se gume ne trose neravnomerno tako da je trap verovatno u redu, ali provericu i to.

Jos jedna stvar koju sam primetio - sve na automobilu je mekano i lako za koriscenje. Sve komande su mekane, sedista udobna, nekako je sve napravljeno da ti bude lako za koriscenje vozila. Vrlo lako se ulazi, vrata su ogromna, sve je pristupacno. Susta suprotnost u odnosu na evropske gde je sve krenulo ka nekom sportskom fokusu. U tome svemu mi jedino smeta kocnica koja je premekana i ima dugacak hod ( plocice su nove ). Ok je za normalnu voznju ali ne inspirise za jurnjavu. Diskovi su isto znacajno manji u odnosu na BMW. 

E sad, auto je kupljen jer je takoreci nov i mogao sam da ga kupim preko firme da ne dajem kes. Da sam birao verovatno bih pre uzeo CR-V. Tiguan ima bolju motorizaciju za nase i evropsko trziste ali je i skuplji i dosta manji unutra sto mu je minus za moje potrebe. Sve u svemu, ovo su prvi utisci, potrebno je najmanje godinu dana da se u potpunosti upozna neki automobil, videcemo kako ce se dugorocno pokazati. Ja sam ljubitelj automobila i zahtevan sam pa prvo primetim stvari koje mi smetaju. Bez obzira, siguran sam da je RAV4 dobar auto inace se ne bi toliko prodavao u toliko generacija, i ne bi kostao koliko kosta kao polovnjak.

Podeli ovaj post


Link to post

Kod mene nije bilo snega skoro uopste, inace imam i X3 tako da znam sta da ocekujem od pogona. Javljam se da prenesem info o potrosnji. I to ne po bordu nego sipanje do cepa. Kad ga ja vozim trosi mi 10 kombino ano, kad ga vozi otac trosi 7 kombinovano. U sustini, sa CVT prenosom moze dosta da se smanji potrosnja ako se vodi racuna. U utorak prenosim info iz ovlascenog servisa sto se tice cena, a odrzavanje je od pocetka radio diler gde je i kupljen u Novom Sadu - GOTA.

Podeli ovaj post


Link to post

Kod nas malo severnije je bilo nešto malo snega prošlog vikenda :) 

1.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Ma nije to nikakav sneg, samo dobra guma i nema zime. Gde sam ja sve nekad izlazio sa Citroenom XM, podignes ga na hidrauliku i teraj. Savine zimske gazile sve. Kad smo vec kod guma, ostavio sam Nokian na Tojoti, stavicu nove letnje kad krene sezona. 

Za SEAT sam kupio Nexen Winguard Snow G3 i guma je fenomenalna, prezadovoljan sam. Preporuka za Nexen. Cena je za 205/55/16 bila 6200 din, narucio online. 

Kako sluzi CR-V? Koji bese ti motor imas u njemu?

Podeli ovaj post


Link to post

Da, bitna je dobra guma, kako leti, tako i zimi. Uvek. I na svakom vozilu.

Kod mene je motor 1,5T od 173 ks sa AWD u kombinaciji sa 6MT. Ide korektno, ali, ništa spektakularno. Fali tu još dosta ks i Nm za neki ozbiljniji ugodjaj.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 18 sati , biciklista said:

Da, bitna je dobra guma, kako leti, tako i zimi. Uvek. I na svakom vozilu.

Kod mene je motor 1,5T od 173 ks sa AWD u kombinaciji sa 6MT. Ide korektno, ali, ništa spektakularno. Fali tu još dosta ks i Nm za neki ozbiljniji ugodjaj.

To je auto za svakodnevnu voznju, kao i moj RAV4.

Update sa servisa: redovan servis sa dodatnim jos 1L ulja i 1L antifriza za rezervu, dezinfekcijom sistema za ventilaciju kabine je izasao na 20.000 u ovlascenom servisu GOTA Novi Sad. S obzirom da mi za BMW star 15 godina treba 16.000 za kvalitetne delove za mali servis, ja sam zadovoljan. Ionako mi je Tojota na firmu, za 3 godine kad izadje iz produzene garancije verovatno ide u neku kombinaciju staro za novo.

Podeli ovaj post


Link to post

To mi deluje kao "smešna cena" za redovan servis za kola te klase.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 24 minuta, biciklista said:

To mi deluje kao "smešna cena" za redovan servis za kola te klase.

Prethodni vlasnik, tj.prvi vlasnik nam je rekao kada smo isli da izvucemo listing odrzavanja kod GOTA Novi Sad da su cene izuzetno korektne, ispostavilo se da je tacno. 

Verovatno ce i nadalje da se servisira u Novom Sadu. Ima ovlascenih i u Nisu i Cacku. Nislijama ne verujem ni najmanje, Cacak mi je blize ali je zbog guzve na putu bukvalno lakse doci u Bg ili NS.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da je i "satnica" u ovl. servisu jeftinija kada su kola preko 5 godina starosti i da je zato kod tebe ta niža ukupna cena. Ja sam pre para dana u BG za Yarisa (iz 2019.) radio redovan servis i satnica je 4.851 dinar (što je skoro 42 evra), a jedan litar ulja je 1.972 dinara ( 16,8 evra).

Podeli ovaj post


Link to post
1 sat pre, biciklista said:

Mislim da je i "satnica" u ovl. servisu jeftinija kada su kola preko 5 godina starosti i da je zato kod tebe ta niža ukupna cena. Ja sam pre para dana u BG za Yarisa (iz 2019.) radio redovan servis i satnica je 4.851 dinar (što je skoro 42 evra), a jedan litar ulja je 1.972 dinara ( 16,8 evra).

Moguce. Litar ulja je izmedju 1200-1300 a sat rada je 3600 din.

Podeli ovaj post


Link to post

×