Jump to content
Hideo

Corolla Cross Hybrid

Recommended Posts

Ako nekoga eventualno interesuju cene u Srbiji za novu Corollu Cross 2,0 hibrid, postoje tri paketa opreme, a raspon cena je od 36.490 za 2WD baznjak ( koji nema parking senzore ), sledeći, tj. srednji paket ( "sa senzorima" ) u 2WD izdanju je 38.990, dok top varijanta ( "sa navigacijom" u oblaku, na period od 4 godine ) u 2WD izdanju košta 42.690.

U 4WD izdanju srednji paket je 41.490, a top paket 4WD je 45.190.

U prilogu cene i spisak opreme za srednji i top paket.

Da li je skupo ili nije, "stvar je ukusa", ali, recimo da Honda CR-V 2,0 hibrid AWD, u najvišoj opremi, košta 45.990. Samo "par stotina" evra više od top varijante Corolle Cross, pri čemu mislim da nisu "ista klasa", jer su do sada RAV-4 i CR-V bili "ista klasa".

Ali, ako bi sada uporedili cene RAV-a i CRV-a u Srbiji, oba u hibrid izdanju, "puna cena" za top RAV-4 HEV je 55.100, a "puna cena" za top CRV hibrid je 45.990. Ima nesporno razloga da RAV bude skuplji ( veća je snaga hibridnog sklopa ), ali,da bude skuplji preko 9.000 evra, to "ni pas sa maslom progutao ne bi".

Ili, da pogledate cene za novi Civic 2,0 hibrid. Stigao je u Srbiju, promocija je 10.10. Biće i formalno objavljene ovih dana ( ali se već znaju ). U odnosu na Corollu 2,0 hibrid (i to Corollu MY 2022 ) košta manje. Jer, novi Civic 2,0 hibrid u srednjem paketu će da ima "punu cenu" od 35 hiljada, a Corolla HB 2,0 ( MY 2022 ) u srednjoj opremi ima "punu cenu" od 37,7 hiljada. Opet, bez dileme, ima razloga i da Corolla hibrid MY 2023 bude skuplja ( imaće veću snagu od MY 2022 ), no, mislim da su u Srbiji cene Toyote "otišle u nebesa".

 

Corolla Cross - spisak opreme.jpg

Corolla Cross cenovnik.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Vidim ja da ću na kraju pazariti Tucson 1.6 dizel i Bog da me vidi.
Ovo sa hibridom ima smisla da je subvencija države jedno 5-7k evra pa da se isplati.

Podeli ovaj post


Link to post

U onom gore cenovniku za Corollu hibrid i nemaš uobičajenu kolonu "subvencija", ni kolonu u kojoj bi bila navedena cena "sa subvencijom".

Kako sam ja čuo sa 2-3 strane, subvencija trenutno faktički i nema, jer su pare predvidjene budžetom za tu namenu za 2022. potrošene.

Podeli ovaj post


Link to post

Kako god ali baš su preterali pa neka je hibrid 1000 puta.
Koliko cu uštedeti za benzin/dizel u odnosu na hibrid ima da se vozim 100.000km sa običnim kolima.
Po meni skupo.

Podeli ovaj post


Link to post

Drugar koji je bio danas u Toyota Centru kaže da im stizu 4 Corolle Cross u oktobru, crna, siva i dve bele.

Što se tiče pitanja da li se isplati "doplata za hibrid", odgovor na to pitanje je veoma individualan i po meni najviše zavisi od toga koliki vam je udeo gradske vožnje u ukupnim kilometrima.

A u odnosu na dizel i računicu njegove isplativosti, treba imati u vidu i činjenicu da je dizel gorivo trenutno skuplje oko 24% od benzina.

Podeli ovaj post


Link to post

Treba da se napravi ozbiljna kilometraža u gradu da hib. postane isplativ.
Recimo za Yaris cross luna "tek" nešto ispod 50 k km za razliku u ceni od 3.6 k (sa subv.) i potrošnjom 10/5 lit ... benz 1.5 e.
Verujem i da razlike u ceni servisa nisu zanemarljive ... + ako država uskrati "pomoc" od 2.5 k.
Samo za taxi ili ko baš voli hib..

Podeli ovaj post


Link to post

Ajde prost račun. Pošto nema Cross benzin uzecemo Tucson 16t koji košta 28000 evra u predzadnjem paketu opreme što je ekstra paket. Uzmemo potrošnju 10l Tucson, 5l Cross na 100km u gradu. Razlika u ceni je 10.000 evra i ako je benzin 1.5 evra to mu dodje zaokruženo 6700l benzina razlike u ceni. Pošto je razlika u potrošnji 5l znači da ja sa Cross treba da predjem 134.000km da bi se isplatio. Sa Tucsonom i mojom kilometrazom to je preko 10 godina. Po meni totalno neisplativo. Isto mu dodje i sa dizelom pošto je potrošnja manja za 25% što je i razlika u ceni dizela i benzina.

Podeli ovaj post


Link to post

Kod tog poredjenja možda zanemaruješ jedan detalj ( osim ako ti on nije bitan ), a to je od kog paketa opreme kod Tucsona dolazi radarski tempomat ( a njega ima i bazni yaris i bazni Aygo ) i da on kod Tucsona ( i Sportage-a ) može samo uz automatski menjač. I kada to pogledaš, onda najjeftniji Tucson sa ACC košta 33.490 ( IMPRESSION uz DCT menjač sa 2WD ).

Podeli ovaj post


Link to post

Sve ima za I protiv. Tucson na primer ima navigaciju a Cross tek u najjačoj opremi. Dajem čisto plastičan primer na gorivu. Iskreno ja ACC retko koristim i u Koroli pošto je malo falilo da imam karambol na autoputu zbog toga.

Podeli ovaj post


Link to post

Stvar ličnog doživljaja i potreba. Imam navigaciju na kolima, ali tu navigaciju koristim možda jednom ili dva puta godišnje, i to samo da bih ponudjenu uporedio rutu sa ponudjenom rutom navigacijom telefona, a koju koristim "milion puta".

Što se tiče radarskog tempomata, koristim ga maltene u  svakoj vožnji.

I nemam dileme - za moj ukus i sagledavanje - bez kog od ta dva elementa opreme "mogu", a bez kog "ne mogu". Naravno da mogu bez oba, ali, lično, ništa mi ne znači za top paket opreme Corolle Cross što on uključuje i navigaciju u oblaku ( na 4 godine ).

 

Podeli ovaj post


Link to post

Čini se da su sve hybridi, 3 paketa opreme
Ne znam da li će za svu regiju ići isto ili će svatko tražiti nekakve dodatke. Ako se ne varam , isti je uvoznik Toyota Adria

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da, isti je uvoznik.

Nisam još imao prilike sesti u Corollu Cross, ali, onaj tester Marek joj je u svojoj nedavnoj recenziji nešto gadno zamerio oko prednjih sedišta.

Podeli ovaj post


Link to post

Puno toga je nepoznato oko te Toyote.
Ovo sam ja poslao link s oglasa koji mi je poslat.
Ako se ide na službenu Toyota stranicu, nema ništa o tom autu.
@biciklista imaš li link o toj recenziji tog Mareka?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Od 12.07 vozim Corollu Cross hybrid, prešao oko 6k km ako treba nekome dodatni info - samo napred. Prošao sam celu proceduru sa subvencijama, ako nekome treba i taj info.

Podeli ovaj post


Link to post

Koju varijantu si uzeo (motor, pogon, paket)?

Dosadašnja iskustva?

Da li ti kola noće napolju ili u garaži?

Kako je išlo to sa subvencijama? Kada si tačno podneo zahtev i koliko dana posle toga je subvencija isplaćena prodavcu ?

Podeli ovaj post


Link to post

Au ti si baš čekao nekoga "na penal" :viber14:

2.0 motor, hybrid, eCVT. Style oprema. Prethodno sam imao Avensisa 2017to godište isto Style - sada bih rekao da se dobija sigurno duplo više opreme nego tada.

Pošto se radila rekonstrukcija ulice, auto je od jula do septembra bio na ulici. Par dana pošto je auto isteran iz salona - upakovan je u Xpel foliju. To ga je spasilo ožiljaka s parkinga. 

Poručivanje je teklo ovako: kapara 4.01 - isporuka 12.07. Po njihovim rečima sam dobio auto minimum 2 meseca ranije jer su mi ga kao starom kupcu isporučili čim su videli papira od odobrene subvencije. Takođe, nisam hteo crni ili beli auto, birao sam boju to je još dodalo vremena za čekanje. Auto se inače pravi u Japanu. I tu ima čekanja.

Utisci? Zbog moje konsitucije(204cm visine) - ne mogu da uđem na vozačevo mesto u RAV4, zato sam se odlučio za Corollu Cross-a. Ima znatno više mesta. Pričamo o prednja dva sedišta. Nazad možda koji santim ima više kod RAVa. Za razliku od Avensisa sedim uspravno i opuštenije. Svašta sam očekivao ali nisam očekivao toliko pozitivnih utisaka u vožnji. Po gradu je totalno neutralan. Na otvorenom putu udoban ali u brzim krivinama nema nekog osetnog naginjanja i ljuljanja. Ja prezadovoljan. Za sada je prosek 4.5l. Recimo da je trenutno pola/pola kilometraža u odnosu grad/otvoreni put. Jedini problem za sada koji imam je katastrofalan Android auto sistem koji radi kako treba samo ponekad. Car Play radi bez greške. 

P.S. Kod nas ne može da se kupi rezervni točak. Može samo dizalica. Morao sam da se snalazim. Sva sreća u gepeku u podu ima rupa za ćopavac. Zašto on nije predviđen da se kupi? Nemam pojma... Navikao sam se na takve "gluposti" kod Toyote. Idemo dalje...

Podeli ovaj post


Link to post

@stef ne znam koliko poznaješ @biciklista, ja ga "znam" sa drugog foruma, pod drugim nickom, čovek je prava enciklopedija znanja, posebno o ponudi automobila! A kao i svakoj enciklopediji treba mu da se "hrani" podacima! :thumbup:

Inače čestitke na kupovini, daj malo fotki!

Jel multimedija stara kao u mojoj Koroli?

Podeli ovaj post


Link to post

@bane1321 sve jasno samo neka se "hrani" :tcsflogo:

Što se tiče multimedije, ne znam da li je kao na "običnoj" Koroli. Ovo što sam viđao u taxi-u sama navigacija mislim da jeste ali se razlikuje u veličini i ja nemam dugmića. Odnosno imam samo vol+ vol- i on/off. Ostalo je sve touch. 

Podeli ovaj post


Link to post

Da to je onda ona nova multimedija, mislim da je više ne pravi Panasonic. Kod mene je unapređeni Toyota touch sa AA i mislio sam da gore ne postoji, ali izgleda da sam se prevario. Doduše AA funkcioniše dobro. Primedba je kada uključim AA da ne mogu da pristupim muzici koja se nalazi u memoriji telefona, već me uporno usmerava na YT Music, sem toga AA radi dobro, ne gubi konekciju ni tako, a ni preko BT što mi se dešavalo na Aurisu.

Ono što me "nervira" je baš loš i nemaštovit izgled interfejsa na multimediji i nemogućnost pretrage imenika pomoću komandi na volanu. 

Podeli ovaj post


Link to post

Android auto je užas. Sin ima iPhone i kada se okači sa CarPlay sve radi kako treba. 5x ružniji interfejs ali brate radi kako treba. Android užas... Od juče mi brlja osnovna funkcija - pozivanje i prijem poziva. Ludilo...

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam mislio da zvučim zlonamerno. Izvinjavam se.

A za to da li vozilo noći "na ulici" ili "u garaži", pitah zbog dolaska zime, baterije i hladnoće ... Kada sam jednom upitao kolegu sa ovog foruma za njegovu hibridnu Corollu, reče mi da mu zimi odmah posle hladnog starta SUS nekada radi i po 5 minuta pre nego se prvi put ugasi.

Inače, čudi me ta ocena da u Corolli Cross napred ima više mesta nego u RAV-u. Ja nisam u nju sedao, ali, čuo sam baš kontra od jenog prijatelja koji je želeo Crollu Cross, a navodno baš sa tog razloga je na kraju uzeo RAV.

Svakako hvala za sve odgovore.

Podeli ovaj post


Link to post

×