Jump to content
rubiroza

Zdravo i zdravo

Recommended Posts

Posle 20 godina uživanja sa mojim Yarisom prve generacije, odlučio sam da ga prodam isključivo zato što mi je bio potreban veći auto zbog proširenja porodice. Yaris sam lično kupio u Beogradu i prvi sam, tj. jedini vlasnik. Imao sam jedan veći problem o kojem sam pisao ovde, ali je na kraju sve rešeno promenom rezervoara za gorivo i pumpe. Auto sam redovno održavao i svaki tehnički pregled je prošao bez problema i zamerki. Prodat je bukvalno 15 minuta posle postavljanja oglasa na PolovniAutomobili (nije reklama).

Koliko sam bio zadovoljan sa autom, toliko sam nezadovoljan sa forumom. Mnoga moja pitanja su ostala bez odgovora. 5 godina nije održan ni jedan susret vlasnika Toyote u Beogradu. O okvirima tablica se i ne pomišlja da se ponovo naprave. Tuga. Znam da će se mnogi naljutiti, ali to je zaista tako.

Pozdravljam vas o srca i želim Vam mnogo, mnogo hiljada pređenih kilometara sa vašim Toyota ljubimcem. Ja prelazim na Opela, ali Toyota zauvek ostaje u srcu.

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

forum je bas mrtav, zajednice uopste nema na zalost...

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bih da proverim da li je mrtav. Predlog:

Neka se svako od nas, koji prati forum, upiše u nastavku, pa da se prebrojimo

1. Pajser China - Corolla 1.5 od 2021.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

2. Indigo - Yaris 1.33

Sent from my M2101K7AG using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Biće još, u "mojoj" temi ima nas desetak

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

3. Peppone Corolla 1.6 2020.

Yaris 1.0 2006.ne još dugo

 

 

Podeli ovaj post


Link to post
pre 4 sati , peppone said:

3. Peppone Corolla 1.6 2020.

Yaris 1.0 2006.ne još dugo

 

 

Prodajes li yarisa mozda??

Podeli ovaj post


Link to post
Prodajes li yarisa mozda??
Imaš pp

Podeli ovaj post


Link to post

Ja pratim Toyota forum redovno, ali, forum jeste baš mrtav. Pratim povremeno još tri foruma paralelno ( Fiat, Honda i Dačija ) i neuporediv je obim živosti/žihahnosti. Fiat forum je tu zaista nepobediv. Dačija i Honda forumi - "onako", ali, svaki dan ( pa i leti ) ima barem po 5-10 postova dnevno.

Službeno vozim dva yarisa 1,5 ( 2019 i 2022 ), sve na lizingu (za ovaj novi lizing je na mene, za stari na kolegu, ortaci smo). Taj stari yaris je već na 102 hijade km.

Privatnu Toyotu nemam. Ali bih voleo. Prošli pokušaj privatne kupovine Toyote ( 2020 ) je propao ( tada sam uzeo Hondu ). No, nadam se da će jednom kockice da se slože i z Toyotu. Trenutno me privatno potencijalno privlače Yaris ( klotara, kao službeni ) ili Yaris Cross ( ali, neki bolje opremljen), ali i neka vozila drugih brendova.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se ovde najviše dopada jer su ljudi krajnje dobronamerni i objektivni.
Kada sam imao 500l, naravno da sam bio na FLCS ali sam ubrzo i izašao. Na minimalnu primedbu o problemu ili komentaru o nekvalitetu Fiata usledila bi rafalna paljba branitelja Fiata i moderatora ili ubeđivanje da je potrošnja 2l Motul-a na 5k km normalna...
Shvatam da je Tojota potuno drugi kvalitet, i po tome rezonujem da su ljudi manje aktivni jer problema objektivno nema (bar kod mene na za ovih godinu dana od kada sam kupio novi auto).

Vredi prokomentarisati i odnos u servisu (sada sam u Toyota centru na Zrenjaninskom putu) gde sam, ovako sitničav, apsolutno zadovoljan uslugom i pruženim jer sam i osim redovnog servisa i menjao šoferšajbnu. Mada, cena je ipak previsoka - uskoro mi sledi 2. servis i cena prema aplikaciji je oko 33k din što mislim sa je previsoko (poredeći sa 500l gde je bilo oko 12k, talođe kod ovlašćenih servisa). I cena šoferke je nestvarna (76k din)...

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Treba da odeš na Dačija forum pa da probaš da napišeš nešto negativno o Dačiji ... Da vidiš kako ćeš da prodješ ... :) Sem toga, tamo ima baš dosta brisanja postova i to zaista bez stvarnog razloga ( šta god im ne se sividi, to je bio "Off Topic" i ode u smeće ) . "Gestapo" nije ravan moderatorima i administratoru tog foruma. :)  Po meni, Fiat forum je za njih vrh demokratije. Ko ne veruje, neka pde da pogleda šta piše vlasnik jednog 500L ( tema je nešto kao "500L Pino Silvestre" ), šta taj sve slobodno pljuje (i niko mu ništa ne prigovara ), a mislim da u osnovi nije zadovoljan samim izborom motora ( 1,4 od 95 ks ), pri čemu pre kupovine uopšte i nije probao kola sa tim motorom (jer nij isto taj motor u 500L i u Tipu, a što i sve specifikacije jasno kažu).

Ni ja nisam zadovoljan cenom servisiranja Toyote i meni je neverovatno da manje u ovl. servisu značajno koštaju redovni servisi za Hondu CRV 1,5 T, nego li za Yarisa 1,5. Ali, šta je - tu je :) 

Podeli ovaj post


Link to post

Evo u HR je cijena sata u ovlaštenom skočila sa 350 kn na 450 kn ! To u servisnom intervalu izgleda ovako: 2 sata servisa (obavezna tarifa) + zamjena filtera zraka (posebna tarifa) + zamjena filtera klime (posebna tarifa) + zamjena ulja i filtera ulja (posebna tarifa)
Na to idu svakave izmišljotine tipa sitni potrošni materijal, odmaščivač i slično... + dijelovi i ulje. Litra ulja orig. Toyota 5W30 je sad 180 kn (a bilo 160 kn 1L) A potroši ga dizel bar litru u servisnom intervalu od 15000 km. (moraš ga opet kupiti kod njih za nadolijevanje da ne razmišljaš da li će zaribati)
I ono šta mi posebno ide na živce je da se naplati uredno 4.1 L ,a u uputstvima piše da ga u tvornički "suh" motor ide 3.7 L !?
A kažu u servisu da nije istina šta piše u uputama... hahhaha
Uzmite kalkulator pa izračunajte koliko je to dinara, eura i ne znam čega. Ja sam izračunao da je to bezobrazluk .

Za te pare mi moraju na servisu u posenbim papučicama da ulaze u auto,ali dobro...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

P.S. Predugačak mimje bio post pa će vjerojatno biti dosadan za čitanje,ali ovo je najkraće što se moglo.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo za zabranu postova... žalosno ... zato je Toyota forum najjači, nema nikakvih banova jer članovi pišu činjenice,a ne iz nekakve zle namjere.Prohibicija je problem za forum , a Toyota je iznad toga

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Žalosno ali istinito, čim sam nešto na Fiat forumu napisao (u mojoj temi) da mi je problem i da je pod pitanjem kvalitet izrade, jednostavno je bilo obrisano

Naravno, uvek svako moje obraćanje je u granicama pristojnosti.... I tako, moderator samo "delete"

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Tu sam i ja ali uhvatila me mrza pa i nisam puno aktivan na forumima.

Odavno vec 10ak godina sam clan Citroen Forum Srbije e taj forum je cudo. Opusten da opusteniji ne moze biti. Imam osecaj kao da se svi znamo vec godinama. I par njih sam upoznao i mogu reci pre svega vrhunski ljudi. I sto je najvaznije i tamo su ljudi objektivni, pise se o svakom problemu i nikad se Citroen ne velica pre ostalih brendova iako je rec o okorelim Citroenasima jer su to ljudi koji su poceli sa Dijanom, Spacekom, GS-om, XM-om, DS-om dakle avangardom tadasnjom. I ja sam okoreli Citroenas ali nov ne bih uzeo da budem iskren iako su zaista fantasticni po dizajnu bar.
Svidja mi se objektivnost kad nesto ne valja bas kao i na ovom forumu jer zato i sluze a ne da se velicaju aute iako imaju mal milion problema, nijedan auto nije perfektan to je fakt. Isto je fakt da je i ovaj forum dosta neaktivan, a zasto, ne znam. Verovatno potrebna su neka druzenja kao sto su pre bila(kako sam pratio) da bi forum bio aktivniji. Opet cu da uzmem Citroen Forum Srbije kao primer, jednom godisnje tradicionalno je okupljanje u Backoj Palanci koje organizuje jedan forumas i odlican covek pre svega, traje od Petka do Nedelju, vozi se u kolonu, posecuju se znamenitosti, druzba ceo dan. Dolaze forumase sa svih drzava, Hrvatska, Slovenija, Madjarska, ja cu biti na sledecem prvi iz Makedonije. Mislim da je to na kraju kraeva jedan od faktora zasto je taj forum tako aktivan iako postoje nesuglasice dali novi Citroeni imaju dusu ili samo stari, jer nas sa starijih radi naseg standarda je sve manje iako bi svi voleli da imaju po jednog za uzivanja, a sa novijih sve vise sto je i logicno mada te rasprave niko ne shvata licno pa da bude lutnja, cisto diskusija i na tome ostaje.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
Tu sam i ja ali uhvatila me mrza pa i nisam puno aktivan na forumima.

Odavno vec 10ak godina sam clan Citroen Forum Srbije e taj forum je cudo. Opusten da opusteniji ne moze biti. Imam osecaj kao da se svi znamo vec godinama. I par njih sam upoznao i mogu reci pre svega vrhunski ljudi. I sto je najvaznije i tamo su ljudi objektivni, pise se o svakom problemu i nikad se Citroen ne velica pre ostalih brendova iako je rec o okorelim Citroenasima jer su to ljudi koji su poceli sa Dijanom, Spacekom, GS-om, XM-om, DS-om dakle avangardom tadasnjom. I ja sam okoreli Citroenas ali nov ne bih uzeo da budem iskren iako su zaista fantasticni po dizajnu bar.
Svidja mi se objektivnost kad nesto ne valja bas kao i na ovom forumu jer zato i sluze a ne da se velicaju aute iako imaju mal milion problema, nijedan auto nije perfektan to je fakt. Isto je fakt da je i ovaj forum dosta neaktivan, a zasto, ne znam. Verovatno potrebna su neka druzenja kao sto su pre bila(kako sam pratio) da bi forum bio aktivniji. Opet cu da uzmem Citroen Forum Srbije kao primer, jednom godisnje tradicionalno je okupljanje u Backoj Palanci koje organizuje jedan forumas i odlican covek pre svega, traje od Petka do Nedelju, vozi se u kolonu, posecuju se znamenitosti, druzba ceo dan. Dolaze forumase sa svih drzava, Hrvatska, Slovenija, Madjarska, ja cu biti na sledecem prvi iz Makedonije. Mislim da je to na kraju kraeva jedan od faktora zasto je taj forum tako aktivan iako postoje nesuglasice dali novi Citroeni imaju dusu ili samo stari, jer nas sa starijih radi naseg standarda je sve manje iako bi svi voleli da imaju po jednog za uzivanja, a sa novijih sve vise sto je i logicno mada te rasprave niko ne shvata licno pa da bude lutnja, cisto diskusija i na tome ostaje.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Taj Citroen forum je promašen za tebe Tebi treba old timer forum Gledaj sad situaciju: ti pričaš da tražiš šaraf za Dijanu,a drugi forumaš traži update za navigaciju na nekom DS modelu... to je sukob generacija

Jao, mislim da su ludi ovi sa novim Citroenima kad čuju ove koji imaju problem sa Spačekom i tako to

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 2

Podeli ovaj post


Link to post



DS modele nove ime samo jedan, DS7 crossback i to je covek bio aktivan samo dok ga nije uzeo od tad stativa. Generalno vozi se C4 Picasso od 2007-2012, pa sve do 2018 godiste, C5 svih generacija i to je to otprilike sto se novijih modela tice.
E sad ima i nas sa oldtajmerima. Ja kad sam se 2012 uclanio mislio sam da je forum samo za stare Citroene koliko su te teme bile aktivne, kasnije su poceli da ozivljavaju teme za novije Citroene jer ljudi prodale starije(dijane, spaceke, gs-ove) jer ponestali uslovi za cuvanje i odrzavanje. Ima nas jos ali u znatno manjem broju. Svidja mi se sto su objektivni ljudi i sto znaju sta ih potencijalno ceka kad uzimaju 10+ godina stare aute plus dizele, ne ocekuju cuda, nema pljuvanja jer znaju boljke tih modela srede i teraju dalje. A da su bolesnici koji to bolesno dobro odrzavaju 90% ljudi sa tog foruma e to je cudo. I nema recimo samo automoto tema ima svakakvih neobaveznih i zato generalno je ziv taj forum i jedan od najaktivnijih na balkanu od 2006/7 godine.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

×