Jump to content
trkac

Toyota Corolla - buka

Recommended Posts

Test voznja SOL protekla zadovoljavajuce - jedino sto mi je zasmetalo je zvucna izolacija. Znam da je ovo mana - kakav je utisak kod novih vlasnika sa foruma(vidim da vas ima podosta)?  

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošli na Toyota club Serbia forum :dobrodosli:

Želimo Vam prijatan boravak.

Podeli ovaj post


Link to post

Navikne se čovjek vremenom...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Zavisi i od guma i od asfalta. Ali meni se cini da od kad sam uradio zvucnu izolaziju na vratima da je dosta manja buka.

Podeli ovaj post


Link to post
pre 5 sati , LAV-LAV said:

Navikne se čovjek vremenom...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Na sve živ čovek navikne :) 

Tačno je da nivo buke može da zavisi i od guma (dimezije, mekoće) i hrapavosti asfalta, ali, Evropljani tome ipak više posvećuju pažnje. Moj je 500L bolje "akustički ušuškan" od sadašnje Honde CRV i/ili Yarisa (sadašnjeg i onog prethodne generacije). Ali, prihvatio sam to kao osobinu. "Šta je - tu je" :) 

Podeli ovaj post


Link to post

Buka je dolazila "od nogu" i deluje da je od motora. Ono osecaj kao da vozim formulu 1 ali merac brzine to ne pokazuje. Elem za te pare sam ocekivao bar neku normalnu izolaziju. Mozda je samo prvi utisak.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da 1,5 vvti razvija najveću snagu na 6.600 rpm (kao i sadašnji 2,0 vvti ) i logično je da pravi buku kada se malo više zavrti.

Ali, dobar deo buke može da dolazi iz podvozja. Buka točkova.

To je tako. "Uzmi ili ostavi." A ako te već sada to iritira pri prvoj probnoj vožnji, to je kao kada kupuješ novu cipelu, pa još u prodavnici osetiš da te cipela negde posebno "dodiruje" stopalo i ako je ipak kupiš, na tom mestu može i da te baš gadno nažulja.

Možda da odradiš još jednu probnu vožnju i probaš samo na to da obratiš pažnju. Plus, to je motor sa 3 cilindra i tu pri veoma jakom (forsiranom) ubrzanju imaš i male vibracije motora. Ja ih imam na novom yarisu sa tim istim motorom. Meni to ne smeta. Ali, osetim ih. A i čujem zvuk. No, navikao sam na sve to.

Podeli ovaj post


Link to post

Probaj taj auto kada bude padala kiša... samo sjedni i budi na mjestu, imaš osjećaj da si sljubljen s prirodom... kao da ti svaka kap koja padne na krov udari čvoku,ali si zapravo suh...

E sad, ali opet neke stvari kod te Toyote su nevjerojatne kvalitete koju nećeš dobiti u drugom brendu.

Neki dan vidim na parkingu čovjeka kako zatvara bunker na nekoj starijoj škodi karavan ... čulo se kao da mu je ispalo plastično bure sa devetog sprata djelomično napunjeno limenim pločicama... katastrofa

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

A meni je na Aurisu bas ta izolacija vrhunska. Buka nastaje kad je asfalt los, a kad si na lepom e tad je milina. Drugar juce uzeo Hondu Legend 3.5 V6 295 konja, ljudi moji kakva je to limuzina, kako ugladjeno radi motor, kako ubrzava a izolacija... pa nista ne cujes ni na 200 na sat...

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nova Honda?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 8 sati , LAV-LAV said:

Probaj taj auto kada bude padala kiša... samo sjedni i budi na mjestu, imaš osjećaj da si sljubljen s prirodom... kao da ti svaka kap koja padne na krov udari čvoku,ali si zapravo suh...

E sad, ali opet neke stvari kod te Toyote su nevjerojatne kvalitete koju nećeš dobiti u drugom brendu.

Neki dan vidim na parkingu čovjeka kako zatvara bunker na nekoj starijoj škodi karavan ... čulo se kao da mu je ispalo plastično bure sa devetog sprata djelomično napunjeno limenim pločicama... katastrofa

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Svakako cu poslusati ovo. Samo konstatujem da je u pitanju novo vozilo istovremeno u poredjjenju sa polovnjakom koji vozim ispada korak u nazad.
Koje su to kvaliteti koje neces dobiti u drugom brendu u tom cenovnom rangu?

Podeli ovaj post


Link to post

Te kvalitete primjetiš u svakodnevnom korištenju. Kod Toyote za neke stvari nema kompromisa.
Evo npr, onaj TSC sustav radi besprijekorno.
Ima tu svašta,ali ima i stvari gdje si očekivao puno više.
Ne znam, možda i drugi brendovi fušare.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nema sumnje da ostali isto fushare - 22+k jura je ipak neki mid range. Za 2-3k evra vise dobijas vec neke premium karakteristike kod konkurentnih modela. 

Podeli ovaj post


Link to post
Nova Honda?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk


2008. Predjenih 116k originalnih kod nas kupljena, verovatno neki direktor Honde je imao jer su samo 2 kod nas u celoj drzavi i te 2 su u mom gradu.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 38 minuta, trkac said:

Nema sumnje da ostali isto fushare - 22+k jura je ipak neki mid range. Za 2-3k evra vise dobijas vec neke premium karakteristike kod konkurentnih modela. 

Čekaj, ko to za tih dodatnih 2-3 hiljade evra ( tj za oko 25k evra ) nudi nešto baš posebno, da u svojoj klasi po nečem odskače od ostatka modela te klase ?

Nema to danas. Ni za 30k. To je utopija.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne mislim da je škoda loša ( i sam povremeno godinama vozim poslovno fabiju sa 1,0 TSI ), ali, ni ta Octavia Style 1,5 TSI 6MT  (kao ni bilo koja škoda) nema standardno aktivnu bezbednosnu opremu koju ima i ona bazna Toyota Aygo. Sve to kod škode "mora" da se doplaćuje. Naravno, "ne mora", ali, ako hoćeš vozilo sa tim sistemima, onda "mora". A ako je poručiš sa tim, ima da se "načekaš". Jedan moj drug je pre oko godinui dana odlučio da zameni svoju oktaviju 1,4 TSI 150 iz 2013 za ovu novu. A kada je probao moja kola ( koja imaju sve te sisteme ), odlučio je i on da to poruči (jer, lagerske oktavije ili one "u dolasku" to nemaju na sebi kao već izabranu opciju ). Dodao je te nedostajuće stvari (TRAVEL ASSIST LOW i još neke detalje).  Uplatio je avansno u decembru, a dobio je tek krajem avgusta ove godine.

Podeli ovaj post


Link to post

Ako se ne varam i kod toyote se doplacuje za te neke stvari - konkretno ovaj Tech paket. Ako na to mislite? Da li se ceka duze ne znam.

Podeli ovaj post


Link to post

Kod svake škode ti „moraš“ ( ne moraš, naravno ), izmedju ostalog, da doplatiš za radarski tempomat, kao i za sistem za aktivno centriranje vozila u središte saobraćajne trake. To ima svaka, pa i ona najjeftinija Toyota. I to ne samo Corolla, već i najjeftiniji Yaris ili Aygo.
A velika je razlika u aktivnoj bezbednosti ( posebno na auto putu ) pri vožnji automobila sa tim i bez toga.
Taj moj prijatelj je kao suvozač imao saobraćajku jer je voziač u kome se nalazio zaspao na auto putu. U pola bela dana je zaspao. U Madjarskoj. Samo „Bog ih je spasao“ – pa su skrenuli sa auto puta u levo, pa je vozilo odmah dotaklo zaštitnu ogradu i prošli su samo uz lake telesne povrede. Da je to vozilo imalo te sisteme, to se ne bi ni desilo.
A on je nedavno sa svojom novom Škodom ( za koju je došlatio za sve te gore pomenute sisteme ) „opalio“ do Torina ( skoro 1.200 km ) u jednom danu. I tako i nazad. Kaže da je razlika ogromna i mu je sada veoma žao što i mnogo ranije nije sebi kupio neko vozilo opremljeno sa tim sistemima. Za tako nečim i ja žalim, što nisam ranije sebio kupio takva kola. Život je samo jedan.
 

Podeli ovaj post


Link to post

Kako Biciklista kaže... ovo ljudi ne vide kad kupuju auto nego padnu na displey i tako te neke prokrom detalje pa onda ona pozadinska svjetla (ambient light)... koga briga za ove assist stvarčice,a to je zapravo jako važno.

Ona ambient light nema baš nikakvu funkciju osim ako misliš zbariti neku ribu kojapada na šarenilo.

Meni je prije svega važno da te assist usluge stvrno funkcioniraju

Naravno ima nedostataka, pisao sam o tome,ali tema je buka...


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko vidim, mnogima smetaju ove stvari oko izolazije i osvetljenja(kako objasniti da neki petljaju sa porucivanjem posebnog osvetljenja ili nekim budzevima izolacije posle kupovine novog auta???, dakle dajes 22k 23 eur). Da ne bude kod Corolle onaj psiholoski feneomen kod kupaca kad se zajebu... Naime dokazano je da kad covek kupi nesto vredno a ima objektivne mane - posle toga se sve svodi na ubedjivanje samog sebe da su svi realni nedostaci nebitni u odnosu na ono sto dobijas. Zadovoljan prodavac ali i kupac na kraju. Nadam se da nije tako posto sam tu negde sa odlukom. 

Izmenjeno od trkac

Podeli ovaj post


Link to post

Svako vozilo je neki kompromis, zbir nekih vrlina i mana, stim da svako od nas sam sebi odredjuje šta su mane i vrline i koja "koliko vredi". Pa tako nije idealna ni Corolla, a ni Oktavia. Ja privatno vozim dva vozila, poslovno tri ( od toga dva Yarisa, poslednji i prethodni), dizela, dva turbo benzinca i dva atmosferca. I svako od tih vozila je po nečem (za mene) "falično", pa i ono koje je 50% skuplje od ove corolle. Nema ga idealnog, taman zlatom da ga platiš. Ako tebi škoda više odgovara, uzmi škodu. Ima ona svoje vrline. Ali i mane. Prethodnu generaciju sam bio spreman da uzmem, ali, sadašnju ne bih sa istog razloga zbog koga nisam hteo da kupim 308 mk2, jer ne želim taktilne komande klime, radija i svega ostalog. Ne podnosim. I neću. A neću zato što još uvek ima bezbroj vozila raznih brendova koja su zadržala klasične komande (ne mislim samo na Toyotu, Mazdu, Hondu, Fiata ... ). A neki dan si mogao pročitati kako se sada i VW vraća baš na te komande. Ovaj moj drug, što je kupio novu oktaviju, to sa taktilnim komandama mu je najveće razočarenje, ali, to nije mogao da izbegne i često mi ponovi kako je to bilo bolje rešeno na prethodnoj generaciji oktavije. Pa, ipak, on je pristao na taj kompromis. Neki kompromis mora. Uvek.

 

  • Like 2

Podeli ovaj post


Link to post
Koliko vidim, mnogima smetaju ove stvari oko izolazije i osvetljenja(kako objasniti da neki petljaju sa porucivanjem posebnog osvetljenja ili nekim budzevima izolacije posle kupovine novog auta???, dakle dajes 22k 23 eur). Da ne bude kod Corolle onaj psiholoski feneomen kod kupaca kad se zajebu... Naime dokazano je da kad covek kupi nesto vredno a ima objektivne mane - posle toga se sve svodi na ubedjivanje samog sebe da su svi realni nedostaci nebitni u odnosu na ono sto dobijas. Zadovoljan prodavac ali i kupac na kraju. Nadam se da nije tako posto sam tu negde sa odlukom. 
Moj kolega je imao BMW,Audi,Mercedes... sada vozi Cayena Porsche... pitam ga ima li razlike u tim autima?
Kaze : " ovo je auto visokog ranga od upravljivosti do kvalitete izrade, ono što sam vozio su kante sa premium imenima s bezbroj nedostatka"
I šta sad!? Uglavnom ga smeta sve što i mene, razna šuškanja, glupi nedostci koji su nekima nebitni.


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@trkac nadalje... veliki broj ljudi neće reći za nedosttke nego se hvale na sav glas svojim autom, a imaju pravih problema sa bitnim stvarima na autu.

Sve u svemu, ako si neodlučan najbolje da kupiš Golfa

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

U Srbiji bazni Golf sa 1,0 TSI ima "na oko" fer cenu, možda 23 hiljade, ali, isti "problem" kao i škoda u odnosu na sve Japance ( po pitanju sistema aktivne bezbednosti kao dela standardne opreme ). Gledao sam i neki salonski sa TSI 150 MT6 u boljoj opremi za oko 29 k. Nema razlike. Tek neki salonski od 33-34k (TSI 150 DSG) koji je bio nakrcan opcionalima je imao i sve sisteme asistencije (koje nudi i bazn Corolla). Ali je u enterijeru zaista i odisao bogatstvom. Nema tu greške.

Podeli ovaj post


Link to post

×