Jump to content
trkac

Toyota Corolla - buka

Recommended Posts

Čekaj, ko to za tih dodatnih 2-3 hiljade evra ( tj za oko 25k evra ) nudi nešto baš posebno, da u svojoj klasi po nečem odskače od ostatka modela te klase ?

Nema to danas. Ni za 30k. To je utopija.

Jedino Mazda 3 sedan G122 plus ...

 

Podeli ovaj post


Link to post

Nema (ako je istina). Moj drugar je jurio baš jednu trojku sedanku ovih dana (kao bilo ih je 2-3 "u dolasku", januar ili februar), cene tih dolazećih su bile oko 27-28k i danas mu diler rekao (kod koga je planirao da sutra ode da da kapariše ) da nema više ništa slobodno

Podeli ovaj post


Link to post

Golf je riješenje za ovakve dileme, kos švabe sve idealno
Eno kaže mi kolega da je njegov Golf 7 odličan, jedino ga "jebe" elektronika za klimu. I jebe ga onaj HIL asistant, kaže da neće da otpusti pa je malo zajebano.Sevis kaze da traži rješenje.Inače super.
Toliko o tome.

Drugi kolega vozi Golf 8 u autoškoli... kaže milina,sve svijetli,sve šljašti, ekrani su mu baš fensi... jedino ga jebe klima, kaže kako ostaviš kod zadnje vožnje ,tako radi ujutro i ne možeš promijeniti dok ne voziš malo oa onda upali- ugasi nekoliko puta, smrzo se prošlu zimu.
Kaze da je servis na čudu,a autoškola ne moze pustiti auto unedogled na ispitivanju.

Toliko o tome.

Golf je golf


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

kos = kod švabe , lapsuz

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

A ova buka je goli k... kakvih ludosti ima Corolla. Eto, meni se ljušte farovi, neki k... drnda kod sata ,ali samo kad mu se hoće, škripi kao stari mercedes na neravnoj cesti koja ima neke pregibe kao izlaz iz TC,troši ulje ,kazu da je to normalno ( meni pola litre,pise u uputstvima da je normalno do 3,5 L na 15000 km

Ali vuče ko' mutava, troši 3,8 L , ima prostora ko' u priči, vozim se kao car, sve radi kako treba nakon 5 godina, nema onih jebav*anja sa sijalicama, lezajevima,kočnicama, DPF, itd., auto izgleda kao nov.

Npr, kolega mehaničar kaže da postalo normalno da na Cliu mijenjaš ležaj na 30 000 km !?
I onda kaze vlasnik da mu je auto ok, da mijenja samo potrošne dijelove!?
Ja onda bolje da šutim hhahhaah

Ma sve je otišlo u k...



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Sa visinom od 5.1 inch od podloge - kako se auto ponasa na neravnom terenu? Dakle neki tucanik, strmina, ovi brdsko planinski neasfaltirani putevi? Sneg? Dakle ne pitam za neku voznju po planini sa lancima. Razumem da treba paziti - samo me zanima koja su iskustva. Hvala na svim informacijama do sada, pitanje buke je, da konstatujem posle voznje od 30ak km prosto vezano za vrstu puta. Tamo negde ljudi nemaju ovakvih problema. 

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko je to centimetara i na kojem je dijelu auta mjereno? Kod nas ne postoji ta mjerna jedinica.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Recimo da tacnu dimenziju ne mogu da pronadjem, auto neznatno nizi od proska, samo neko dosadasnje iskustvo?

Jos jedno pitanje vezano za paket SOL i LUNA - mozda je problem do konfiguratora ali kada uporedim - neke stvari nisu jasne oko multimedije kao i oko sistema za asistenciju u traci
                                                           LUNA   SOL
Sistem za asistiranje vozila u traci puta           -         -
Toyota Touch® 2 multimedijalni sistem           da       ne
Integracija sa pametnim telefonima                da       ne                                                 

Dakle glavna prednost su prednji i zadnji parking senzori, automatsko zatvaranje retrovizora, paljenje na dugme i ovo ambijentalno osvetljenje?

SOL varijnata nudi LED prednja svetla sa dva snopa - da li je ovo u sklopu Tech paketa?

Jos jedna stvar - po YT reviews u US - LED svetla su tamo standardna na Corollama iz 2022.

Izmenjeno od trkac

Podeli ovaj post


Link to post

Uzmeš metar i odeš u salon i izmjeriš sve to.
Koliko se sjećam moja je u najnižem dijelu 11 cm visoka (niska).Ona iz 2018 (noviji model) je centimetar niža.
Mozda ti je to nisko,ali zato mozes u zavoj sa 200km/h , nema ljuljanja
Usput sve ostalo pitaš trgovca.



Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
On 28.10.2022. at 17:04, trkac said:

Koliko vidim, mnogima smetaju ove stvari oko izolazije i osvetljenja(kako objasniti da neki petljaju sa porucivanjem posebnog osvetljenja ili nekim budzevima izolacije posle kupovine novog auta???, dakle dajes 22k 23 eur). Da ne bude kod Corolle onaj psiholoski feneomen kod kupaca kad se zajebu... Naime dokazano je da kad covek kupi nesto vredno a ima objektivne mane - posle toga se sve svodi na ubedjivanje samog sebe da su svi realni nedostaci nebitni u odnosu na ono sto dobijas. Zadovoljan prodavac ali i kupac na kraju. Nadam se da nije tako posto sam tu negde sa odlukom. 

Da se ukljucim sa malim zakasnjenjem :)

Buka o kojoj pricas malo zavisi i od toga sa kog auta dolazis na corollu.... Ja ne cujem nikakvu "buku". Ono sto cujem je kako pri naglim ubrzanjima motor "prede" kao formula 1, sto mi pruza poseban osecaj zadovoljstva, ali ljudi su razliciti nekima to smeta.  Te buke nema kad postignes zeljenu brzinu i "plovis" auto putem, vec samo prilikom ubrzanja... Sad ako hoces da vozis malo "zesce" na lokalnim putevima, onda ce da cujes formulu 1, k'o sto kazes, sto je opet, meni fantasticno.... :) Ali NAGLASAVAM da svega toga nema u voznji konstantnom brzinom bez "cimanja" automobila i van ubrzanja.... E sad ta buka oko podvozja i prilikom pada kise, mozda je malo pojacana na brzinama preko 130 - 140km/h (koje su nedozvoljene na vecini auto puteva!!!!), primetio sam i sam mozda veci nivo buke nego kad milim100 km/h, ali meni je to smesna razlika, jer sam dosao iz pezoa 206 1.1, tako da sam nereprezentativan po tom pitanju, mada je dosta ljudi vidim nezadovoljno tom izolacijom...

Licno sam se najvise plasio za taj 1.5 trocilindricni atmosferski motor u smislu snage naspram auta, narocito sto su me na lokalu poznanici i prijatelji osudjivali sa podsmehom, ali to se nekako znatno promenilo kad ih pustim u auto da se voze ili da ga voze jelte, a narocito kad vozim badzu sa tastom i zenama punog gepeka sa ukljucenom klimom i lagano bez muke ubrzavam na ogromnoj uzbrdici pre prvog tunela na auto putu Nis-Pirot :)

BEZBEDNOST na prvom mestu. U trenutku kad sam uzimao automobil, corolla je bila 18K, oktavia oko 22K i to bez kljucnih bezbednosnih paketa koji su se naplacivali dodatno na tih 22K. Da ne ponavljam koji paketi, Biciklista je pisao o tome....

Mozda su ta svetla mogla bolje da budu izvedena, ali opet licno meni je to podnosljivo, s obzirom da nisu LED... Mislim da ni u SOL paketu nema LED svetala, nego mora jos hiljadu evrica da se pukne za paket TECH, nije mi jasno zasto to ne rese vec jednom kako treba, ali kontam da namerno skidaju LED da bi konkurisali sa cenom, sto je malo bezobrazno sa njihove strane....

Meni je jedna od presudnih stvari da se odlucim za toyotu kao brend generalno, bilo citanje "problema" na novim automobilima po ovom forumu naspram ostalih foruma. U tom trenutku moj licni zakljucak je bio da u prvih pet godina eksploatacije, toyotini korisnici se uglavnom srecu sa problemima tipa, kvrcne ovde, kvrcne onde, skripi tamo, ogulilo se ovo, labavo mi ono, dok sam na drugim nailazio na mototehnicke probleme, naravno u zavisnosti od brenda. Ne kazem da ih nema i na corolli, to je samo bio neki moj opsti utisak, mozda gresim..... Opet sad su stvari malo drugacije, vec prosle godine je auto u svom cenovnom rangu, po mom skromnom misljenju u odnosu na sta nudi bio neprikosnoven, sad je to malo skuplje nisam bas pratio koliko su cene rasle kod ostalih prozivodjaca.

Ali na kraju druze, ako ti dusa oce oktaviju (ili sta vec drugo) i nezadovoljan si vec sad pre kupovine, ti nemoj kupiti corollu uz sve sto mi ovde pricamo, jer sam primetio da zadovoljstvo automobilom mnogo zavisi i od karaktera coveka. Neko jednostavno sve te mane corolle ne podnosi bas dobro i hoce evropski automobil u kome se iz licnih razloga oseca prijatnije i tu sva dalja prica staje.

U svakom slucaju, javi nam sta si na kraju odlucio i pohvali se :)

Izmenjeno od Crni_Sine
  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Pošto Corolla i Yaris dele isti motor ... 
Ja za ovaj noviji yaris 1,5 od 125 ks koji poslovno vozim kao lizing mogu da kažem da jeste on povremeno bučan ( i od podovozja i od motora – nekada, zavisno od uslova ). 
Jeste on i iz porodice sa omražena tri cilindra.
Jeste on u smislu mekoće plastike enterijera kao da je isklesan od kamena. Kao i svaka Toyota.
Jeste on slabije ponude prostora od prethodne generacije.
Jesu mu halogeni farovi nekako uskog snopa ...
Mogu do sutra da ga pljujem. Bez problema. Ima Toyota neke svoje „mušice“ ( kao što i svaki brend ima neke svoje druge specifičnosti ).
Ali ...
Taj motor ide FANTASTIČNO. Ubrzava „kao blesav“.
Taj motor se čuje FANTASTIČNO. Ko god sedne sa mnom u kola, kada povremeno stisnem gas do kraja ( što zaista izbegavam, jer ne vozim tako ), upita me: „Brate, šta je ovo? Kao F1 !!!“
Taj automobil u standardnom izdanju ima FANTASTIČNU aktivnu bezbednosnu opremu. To vredi. Jer je ljudski život samo jedan. Pošto vozim paralelno i moju privatnu Hondu CRV (iz 2020), mogu da kažem da neki sistemi  kod yarisa rade lepše. Prijatnije. Ali, rade isto kao i na ovim najnovijim Hondama ( Jazz, HRV i ovaj novi Civic ), jer je taj CRV ipak tržišno veoma star model ( u USA je startovao još 2016. ), a ti sistemi vrlo brzo napreduju. Tako da ja nema dilemu i da kod Corolle ti sistemi radi fantastično.
Na kraju krajeva, lepše se čuje (napolju i unutra) taj 1,5 od 125 nego Hondin 1,5T koji imam u CRV-u.
Onaj Hondin (poštoje turbaš) možeš bez vidnog naprezanja da zavrtiš do oko 6.000, a ako hoćeš, i da „cediš“ do oko 6.500 rpm ( ali, posle 6.000 rpm to više nije to, oseti se otpor ).
Onaj Toyotin se zavrti do 7.000 rpm kao od šale. Prava pravcata „forumula“. I taj 1,5 vvti mi uvek izmami osmeh na lice. Uvek. I što se mene tiče, može da bude i još bučniji, a plastika može da bude i još tvrdja. I opet bih ga uzeo za poslovne namene.
Tako da mislim da neće pogreštiti ni onaj ko uzme Corollu sa tim istim motorom.
Ali, ako kupac traži „gluvu sobu“ i plastiku mekanu kao „svilu i kadifu“, svakako neka Toyotu zaobidje.
 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Daleko bilo od toga da trazim "gluvu sobu" :rolleyes: Negde sam vec u prepisci potvrdio da je nivo buke da vrste puta. Mozda se udaljavam od prvog pitanja. Neke od stvari koje nisam mogao da testiram a bitne su mi - kako funkcionise ventialcija? Kod svih auta koja samo vozio do sada smeta magljenje i rekao sam sebi prvo sledece vozilo treba da ima pravo resenje za to. Buduci da je sasija niza - kako se ponasa kada krenu prvi snegovi a gradkse sluzbe ne rade svoj posao? Pitao sam ovo vec ali nije bilo odgovora? Kada idem na vikendicu put je tucanik - dakle bitno mi je da sem sto moze da izvuce na nagibu - ne uhvatim svaku grbinu to kuce. Hvala

Podeli ovaj post


Link to post

Ovomza unutrašnjost materijala... u mojoj Corolli je komandna ploča sva mekana (2017- zadnji redizajn), ali bih više volio da je tvrda plastika jer se n ovom vidi svaki prst, jednostavno je ne smiješ taknuti jer je lako mozrs zagrebati (meni je zagrebana radi ničega , doslovno zenska torbica je dotakne...)
Tako da je tvrda plastika najbolja opcija, to sam vidim kod 2015 god - odlična opcija ! Jedino je ta moja radizajn meni najljepša i dodano je zsdnje led svjetlo itd...

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 11 minuta, trkac said:

Buduci da je sasija niza - kako se ponasa kada krenu prvi snegovi a gradkse sluzbe ne rade svoj posao? Pitao sam ovo vec ali nije bilo odgovora? Kada idem na vikendicu put je tucanik - dakle bitno mi je da sem sto moze da izvuce na nagibu - ne uhvatim svaku grbinu to kuce. Hvala

Hm.... Sto se tice snega, ne mogu ti pomoci, tek treba da prodjem kroz to iskustvo :) ,  ali iskreno ne znam koliko su limuzina i kolski putevi i putevi sa tucanikom prijatelji.... Ako imas dosta takve voznje mozda ipak neki SUV?

Sticajem okolnosti vozio sam za ovo kratko vreme par puta duzim kolskim strmijim putem (ali po suvom), sreca nije bilo problema u smislu "potkacivanja poda", izuzev sto me nesto JAKO stezalo u grudima i preskakalo mi srce, ali to nije imalo veze sa klirensom, vec sa cinjenicom da vozim novcat auto po bespucu..... :-D

Vezano za magljenje, primetio sam da mi je zadnje staklo ponekad kao zamagljeno bez nekog posebnog razloga, ali posto sam ucio da vozim na FAP masini gde se prezivljava uz retrovizore, i ne gledam nesto kroz njega, ali stoji cinjenica da mi je to malko cudno. Ostali prozori su ok, ali za to zadnje bih bas voleo da cujem dal jos neko ima problem.....

Podeli ovaj post


Link to post
pre 26 minuta, Crni_Sine said:

Hm.... Sto se tice snega, ne mogu ti pomoci, tek treba da prodjem kroz to iskustvo :) ,  ali iskreno ne znam koliko su limuzina i kolski putevi i putevi sa tucanikom prijatelji.... Ako imas dosta takve voznje mozda ipak neki SUV?

Sticajem okolnosti vozio sam za ovo kratko vreme par puta duzim kolskim strmijim putem (ali po suvom), sreca nije bilo problema u smislu "potkacivanja poda", izuzev sto me nesto JAKO stezalo u grudima i preskakalo mi srce, ali to nije imalo veze sa klirensom, vec sa cinjenicom da vozim novcat auto po bespucu..... :-D

Vezano za magljenje, primetio sam da mi je zadnje staklo ponekad kao zamagljeno bez nekog posebnog razloga, ali posto sam ucio da vozim na FAP masini gde se prezivljava uz retrovizore, i ne gledam nesto kroz njega, ali stoji cinjenica da mi je to malko cudno. Ostali prozori su ok, ali za to zadnje bih bas voleo da cujem dal jos neko ima problem.....


Nemam garazu - pretpostavljam da je isti osecaj i kad ga ostavis na javnom parkingu ispred zgrade da prenoci. Dakle ako cu da mislim na te stvari - onda odoh u pesake za sve ostale razadaljine taxi, gradski ili avion. Vezano za magljenje - da li moras da ukljucujes klimu da bi odmaglio prednja stakla kada je velika vlaga napolju?

Podeli ovaj post


Link to post
pre 20 minuta, trkac said:


Nemam garazu - pretpostavljam da je isti osecaj i kad ga ostavis na javnom parkingu ispred zgrade da prenoci. Dakle ako cu da mislim na te stvari - onda odoh u pesake za sve ostale razadaljine taxi, gradski ili avion. Vezano za magljenje - da li moras da ukljucujes klimu da bi odmaglio prednja stakla kada je velika vlaga napolju?

Pa nemam ni ja garazu, ali mi je voznja novog auta po bespucu bila mnogo stresnija od parkinga ispred zgrade. ;)

Avgusta kad su bili oni najgori pljuskovi isao autoputem Nis-Bg, bio je neki katastrofalni pljusak koji me je pratio sve vreme, cini mi se da sam morao da upalim klimu da malo razmaglim stakla....

Podeli ovaj post


Link to post

@trkac
Na svakom autu klima služi da se stakla ne magle i nemaš brige. Uostlom... klima bi trebala biti upaljena i ljeti i zimi kada god se vozi. Ali to nije naš standard .
Klima jedva ili jako malo uzječe na potrošnju kod Corolle,a imas vrhunski dozivljaj. Klima kod Corolle ima neke opcije koje su jako praktične i funkcionalne.

Ali ... opet kazem, kupi Golfa i nemas ni brige ni para.

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

@LAV-LAV B)) zasto bas Golf?  Sta konkretno mislis pod "opcije koje su jako praktične i funkcionalne."

Podeli ovaj post


Link to post

@trkac
Pisao sam ti to u pocetku kad si poceo temu

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se desi da zamagli napred ali brzo se razmagli kad se ukljuci dugme za prednji deo izduvavanja, tad se ujedno pali i klima. A za zadnje staklo isto palim po potrebi.

  • Like 1
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Bas juce vozio Aurisa na otvorenom i oko buke samo znam da najveca uloga kod njega igra kvalitet asfalta. Na nekim delovima kazem sta je ovo a kad dodje dobar asfalt tisina i na 140+...

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Evo ja danas napravio cca 250 km , nista ne čujem , nema buke, pojacas radio ako ima, ali nema.
Potrošnja 4.1 L na mjesovitoj cesti

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

  • Like 1
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post
[mention=4928]LAV-LAV[/mention] Bro - jel hibrid? Kakvo je ozvucenje inace?
Nije hibrid. 8e49aa7d6ac6642fa8230bb6f5925e35.jpg

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 1 minut, LAV-LAV said:

Nije hibrid. 8e49aa7d6ac6642fa8230bb6f5925e35.jpg

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

:tlogo:

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

×