Jump to content
stef

Avensis 1.8 CVT Multidrive na prodaju

Recommended Posts

Avensis 1.8 Style, CVT Multidrive, 2017. godište, 72800km. Registrovan do 21.07.2023. U garanciji do 2027. 

Prvi vlasnik, garažiran od prvog dana, letnji set alu 17 zimski set čelične 16inca. Prodaje se sa kompletnom zimskom opremom. 

Oglas

 

20180708_115126_1 - Copy.jpg

20181103_142711_1 - Copy.jpg

20190921_125339_1 - Copy.jpg

20190921_125559_19 - Copy.jpg

IMG_20221002_185026_1 - Copy.jpg

IMG_20230221_192146 - Copy.jpg

IMG_20230221_192207 - Copy.jpg

IMG_20230221_192230.jpg

IMG_20230221_192408.jpg

IMG_20230221_192432.jpg

IMG_20230221_192455.jpg

IMG_20230221_192552.jpg

IMG_20230221_192931_1.jpg

IMG_20230221_193355.jpg

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

IMG_20230222_072116_1.jpg

IMG_20230222_073145_1.jpg

IMG_20230222_073127.jpg

IMG_20230222_072232.jpg

IMG_20230222_072325.jpg

IMG_20230222_072131.jpg

IMG_20230222_072209.jpg

IMG_20230222_072544.jpg

IMG_20230222_072535.jpg

IMG_20230222_072731.jpg

IMG_20230222_072744.jpg

IMG_20230222_072931.jpg

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Razlog prodaje?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Poručena nova Toyota a nema potrebe za dve u porodici. Za sada...

Podeli ovaj post


Link to post
Poručena nova Toyota a nema potrebe za dve u porodici. Za sada...
Šta se kupuje novo od Toyote ako niie tajna?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
pre 28 minuta, LAV-LAV said:

Šta se kupuje novo od Toyote ako niie tajna?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 

Corola Cross hybrid 

Podeli ovaj post


Link to post
Corola Cross hybrid 
Lijepo izgleda ta Corolla,ali je nisam probao. Mozda je za klasu ispod Avensisa iako je ppdignuta što je meni ogromna prednost. Ali Avensis je Avensis

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Nadam se da ćeš podijeliti iskustva Nove Corolle ovdje na forumu. Pa da odemo svi u kupovinu
Meni je taj auto zapeo za oko, volim visoke aute, odlični za kičmu

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post
On 24. 2. 2023. at 10:41, stef said:

Corola Cross hybrid 

Ako eventualno nisi imao prilike, dok je ovako hladno vreme napolju ( obavezno da je blizu nule ), traži testnu vožnju hladnog vozila i pazi posle "hladnog starta" kako će hibrid da se ponaša. Obrati pažnju koliko dugo će SUS da radi na početku i koliko ćešto će kasnije da se javlja/pali u vožni.

Razlika izmedju hibrida pri toplom i veoma hladnom vremenu je "nebo i zemlja". Ne radi se tu samo o razlici potrošnje ( hibrid je po tom pitanju mnogo (bar dva puta) osetljiviji od benzinca i dizela na veoma hladno vreme ), već o velikoj promeni algoritma funkcionisanja. Ima SUS da ti "drnda" do besvesti.

Pričao sam oko toga sa nekim vlasnicima Toyota i Honda hibrida (ja vozim Jazz hibrid) i svima su ista iskustva - za to veoma hladno vreme.

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo "SUS" .... misliš na čok (naravno ne na onom starom principu,ali mislim na dizanje obrtaja)?

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Pod "SUS" mislim na motor sa unutrašnjim sagorevanjem, koji u skladu sa unapred definisanim algoritmom rada hibridnog sklopa, pod odredjenim uslovima, služi i za pokretanje generatora ( koji puni struju u visokonaponsku bateriju ).

A "vic" je u tome da se pri niskim spoljnim temepaturama značajno menja alogoritam rada hibridnog sklopa, pa i zbog toga što niska spoljna temperatura može da veoma ohladi i visokonaponsku bateriju ( ako si preko noći ostavio pakirana kola na "nula" ili na -10, to ti je tada i temperatura baterije ), a niska temperatura baterije utiče na njene perfomanse ( ostavi svoj mobilni telefon na terasi pola sata kada je napolju nula stepeni, pa, kada ga uzmeš, vidi kako radi i da li ćeš možda čak i da ga nadješ potpuno ugašenog, kao da je prazan, mada si na terasi ostavio telefon sa baterijom napunjenom 35% ).

I sve to dovede do toga da ti onda SUS u tim veoma hladnim uslovima radi dramatično duže i češće. Maltene neprepoznatljiv način rada u odnosu na onaj kada je temperatura u plusu.

Kod Honde u upustvu čak imaš upozorenje da pri veoma niskim spoljnim temperaturama, a zbog hladne baterije, može da se desi da ti nizbrdo oslabi mašinsko kočenje ( regenerativno punjenje baterije ), pa čak i da pri ekstremno niskim spoljnim temperaturama potpuno ostaneš bez njega. Zašto? Jer hladna baterija ne može da se puni ( neće da primi struju ), pa onda, da ne bi stradao glavni ( pogonski ) EM ( koji služi za regeneartivno punjenje svaki put kada je otpuštena papučica gasa ), sistem prosto isključi regeneratvno punjenje ( tj. mašinsko kočenje ).

Ja u pravilu mnogo ne verujem komentarima. Ali, posle svog iskustva sa hibridom i hladnoćom i razgovora sa drugima, apsolutno mogu da poverujem kada pročitam, recimo, ovakav komentar na B92:

 

"Potrosnja na hibridnim vozilima mnogo zavisi od temperature, pre hibrida vozio sam dizel rav4 i odstupanja su bila litar i po do dva. Kod hibridnog rava na autoputu pri brzini 130-140 najmanja potrosnja leti je bila 6.5 a zimi na "debelom" minusu" oko 10 litara."
(dejan, 27. februar 2023 21:13)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala biciklista na objašnjenju.
Treba pogledati ruske forume, baš me zanima da li tamo itko kupuje hybrida obzirom na sve ovo?

Ispada da je hybrid zimi neupotrebljiv posebno na kraćim relacijama.

Baterija tu teško može doživjeti garanciju od 10 god jer je često "zaleđena".

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Na sajtu uvoznika ti imaš upustvo za upotrebu svakog modela Toyote (i za svako godište ). Veoma su detaljna.

Kada sam prvi put uočio ono što mi se učinilo kao anomalija u radu hibridnog sklopa pri niskim temperaturama, otišao sam na sajt Toyote, "skinuo" jedno upustvo, ukucao u pretragu reč "baterija" i čitao svaki deo upustva gde se ona pominje. I neke stvari su mi delovale zastrašujuće. Pa i da piše da na temperaturi od -30 ( ako je Li-Ion baterija, a corolla iz 2022. npr. koristi čak 3 vrste baterija - tako piše u upustvu ) uopšte nije moguće pokrenuti/startovati hibrid. I da ćete to moći tek kada poraste spoljna temperatura ( jer je čak i potpuno puna baterija "mrtva" na toj temperaturi, pri čemu se za pokretanje SUS motora kod hibrida se ne koristi klasični akumulator od 12V (koji takodje postoji u svakom hibridu), već se koristi visokonaponska baterija i EM koji ima funkciju starter generatora).

Kada sam sve to lepo pročitao, bilo mi je jasnije zašto već na nula stepeni hibrid počinje drugačije da radi. I zašto ujutro radi potpuno normalno ako ga preko noći ostavim parkiranog u garaži.

Mislim da Corolla Cross koristi samo Li-Ion bateriju, to se vidi i iz običnog kataloga sa sajta uvoznika (jer se 2,0 hibrid radi sa njom samo, dok 1,8 hibrid ide i sa Li-Ion i sa nekim drugim ( ali, 1,8 ne ide u Corollu Cross ).

Podeli ovaj post


Link to post

Ide cena dole 500e

Podeli ovaj post


Link to post

Cena ide još dole. 17999e. Auto je sada na letnjem setu sa Good Year gumama kupljenim prošlog leta.

IMG_20230402_151341_1.jpg

IMG_20230402_151317_1.jpg

IMG_20230402_151411_1.jpg

IMG_20230402_151355_1.jpg

IMG_20230402_151457_1.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

IMG_20230402_151431_1.jpg

IMG_20230402_151457_1.jpg

IMG_20230402_151512.jpg

IMG_20230402_151703.jpg

IMG_20230401_091621.jpg

IMG_20230401_091634.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Zdravo druze, 2 stvari me interesuju:

1. Auto nije imao havarije i farbanja delova ili cele karoserije?

2. Koliko ti trosi na autoputu, 130-140, a koliko po gradu?

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav,

1. Auto nije imao havariju ALi su menjani prednji branik i plastična obloga desnog praga jer sam bio kolateralna šteta moto saobraćajke. Pošto je auto bio par meseci star nisam hteo nikakvo budženje već je sve nabrojano zamenjeno novim fabričkim delovima u Toyoti. Naravno, posedujem račune šta je tačno i kada rađeno. Znači, zamenjene ogrebane/napukle plastike.

2. Potrošnju on na bordu prikazuje animirano u obliku crte koja se pomera levo desno i ja ne znam da ti je kažem. Trenutno stoji da je prosek 7.4l. Bord nije resetovan godinama tako da sa sigurnošću mogu da kažem da je prosek na zadnjih 25-30000 km. Na auto-putu se vrti na 2100 obrataja kada ide 130-135 a u gradu je 1000 obrataja kada ideš 50-60 na sat. Najniži prosek koji sam imao je 6.1 najveći 8.2l na 100km.

  • Like 1

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na iskrenom odgovoru. 

Podeli ovaj post


Link to post

Nema na čemu. Nema potrebe za skrivanjem šta god još treba - slobodno cimaj. 

Podeli ovaj post


Link to post

Koliko ( km i/ili radnih sati ) taj bord može da meri pre nego se "zakuca" ( prestane da evidentira eventualne dalje promene prosečnih vrednosti koje je imao zabeležene "na maksimumu" perioda merenja ) ?

Podeli ovaj post


Link to post

Nemam predstavu. Možda neka logika nalaže 999999 kada će možda krenuti od 0 ali nisam siguran da je o tome iko mislio. Sve te cifre sem km mogu iz menija da se resetuju jer ima 1001 izveštaj.

Podeli ovaj post


Link to post

Prodat auto - može lock/brisss

Podeli ovaj post


Link to post

×