AquaMan 0 Napisano Maj 2 Već skoro 40 godina vozim samo Honde i Toyote. Posle dugog istraživanja interneta i, traženja polovnjaka željenog polovnjaka, a i s obzirom da alternativna vozila (Cicvic i Corola) nisam našao u meni prihvatljivom stanju-ceni, odlučio sam se da ispunim ženinu želju, i kupim Avensis II ( D4D 2.0 od 116Ks (CD250L) ). (Svakome koga interesuje Avensis II, preporučujem - https://www.youtube.com/watch?v=x-AiTJoDDPg ) Zašto 1. Zato sto su skoro svi meni interesantni Tojotini benzinski motori (1600 i 1800ccm) do 2006.g imali konstruktivne mane - veliku potrošnju uilja i dr. i zato što su tek od 2009. ugrađivani ekonomični benzinci, na koje se mogao dodati plin. 2. Zato što je D4D 2.0 od 116Ks, najpouzdaniji Toyotin dizel motor. Dokazi su brojni -milioni taksija i internet - https://www.youtube.com/watch?v=x-AiTJoDDPg No, ovaj motor je imao i 2 značajne mane 1. Denso dizne neadekvatnog kvaliteta koje su prelazile oko 200.000km 2. Luk-ov kratkovećni plivajući zamajac. U trazenju rešenja ova 2 ozbiljna problema, naišao sam na indicije za njihovo rešenje 1. Nove dizne kojima, kad dođe vreme, treba zameniti postojeće, treba da budu presvučene grafitnim slojem. One obično traju koliko i auto. 2. Rešenje zamajca je u Aisinovom setu kvačila koji uklučuje jednomaseni zamajac (SKT-307 ili SKT-307A) Molim poznavaoce da meni, i drugim zainteresovanima, pomognu u što ekonomičnijem, rešavanju 2 navedena nedostatka navedenog Avensisovog motora. Podeli ovaj post Link to post
TcS 139 Napisano Maj 2 Dobrodošli na Toyota club Serbia forum Želimo Vam prijatan boravak. Podeli ovaj post Link to post
AquaMan 0 Napisano Maj 9 Da dopunim ovo je konverzioni kit sa fiksnim zamajcem Komplet kvačila AISIN SWT-307 Kod proizvoda: AL21336297 Podeli ovaj post Link to post