Teodor_S 1 Napisano Avgust 28, 2023 Preuzeo sam novu Corollu prije par dana i već imam problem sa navigacijom (cloud navigacija koja je besplatna 4 godine). Navigacija je u početku (prvih 200km voznje) omogućavala pretragu lokacija i formiranje rute. Nakon 500km više nije moguće pretrazivati lokacije. Navigacija uredno pokazuje trenutnu lokaciju ali nije u mogucnosti da pretrazi bilo šta drugo. Slučaj sam prijavio ovlascebom prodavcu i dobio povratnu informaciju da će problem prijaviti slovencima koji će dalje kontaktirati Toyota Evropa. Provjeravaju i na par mjesta sam dobio informaciju da je više vlasnikanprijavljivalo isti problem - navodno je problem u konekciji koja postoji preko SIM kartice koja se nalazi u automobilu. Da li je eko imao iskustva sa ovim problem i da li je rjesiv? Nešto me strah da ovo neće biti rijeseno tek tako. Sent from my iPhone using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 224 Napisano Avgust 28, 2023 Ne sekiraj se, update je rješenje za to. To je neka dječja bolest, Toyota nema ozbiljne bolesti poput nekih drugih brandova.A Balkancima i ne treba navigacija ako ćemo iskreno, to je izmišljeno za amere koji se izgube u svm dvorištu, a to brže bolje prihvatili i ovi zapadnjaci i eto sad cirkusa Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
stef 14 Napisano Novembar 13, 2023 Da li imaš mogućnost da se okačiš na wifi hotspot? Probaj tako da se povežeš možda je neki firmware update na čekanju. Računaj da samo vidi 2.4Ghz mreže. 5g ne vidi. Podeli ovaj post Link to post