Jump to content

3opaH

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    26
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    3h 34m 27s

Reputacija Zajednice

2 Neutralan

O članu 3opaH

  • Rangiran
    Novi član

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Њемачка :)
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Тојота
  • Model
    Јарис/Аурис
  1. 3opaH

    Toyota Auris Hybrid 1.8 2016.

    Мени би било логично да потрошњу рачуна на основу оних вредности на "тачскрин" екрану које можеш да поништиш односно актуелизујеш (хистаграми) а не на основу "Trip A" и "Trip B" вредности. Како год било, та почетна километража од 923 км са 42 литре горива (ца. 4,6л/100км) је нереална јер сам претходних месеци углавном возио на аутопуту и просек ми је око 5,2 лите/100 км, скоро никад нижу вредност нисам остварио.
  2. 3opaH

    Toyota Auris Hybrid 1.8 2016.

    Поздрав свим члановима форума! Већ четири месеца сам власник Ауриса Хибрида, 2016. годиште. Купљен од званичног заступника Тојоте у Немачкој, од првог власника са 66 000 километара. Ауто је заиста у одличном стању, као нови. Заступник је урадио технички, регистрацију и комплетан преглед хибридног система и имам две године гаранције. Ради се о највишем пакету опреме и како су ми рекли, од могућих опција фали само "панорама кров", који не бих ни желео да имам. Мало је рећи да сам одушевљен аутом и целокупном технологијом која се иза крије иза погонског система. Једино што ми на памет пада као мало разочарење јесте, по мом мишљењу слаб квалитет или боље речено преосетљивост кожног волана, којег сам већ мало загребао улазећи у ауто. Имао бих једно питање за познаваоце. Наиме, није ми баш најјасније како компјутер прорачунава потрошњу горива. Када сипам пун резервоар (42 литра) прикаже ми да бих могао прећи 923 километара, што је отприлике 4,6 литара/ 100 км. Занима ме на основу којих парметара компјутер долази до овог податка? Логично би било да узима податке на основу мојих претходних вожњи. Или полази од неке његове просечне теоријске вредности. Толико за први пут, Поздрав свима!
  3. 3opaH

    Yaris II 1.3 greške P 1100 i P0420

    Hvala drugari na odgovorima! MAF sam očistio mada nije niti bio jako zaprljan a i na autoput sam češće izlazio u zadnje vreme ali lampice i dalje svetle. Jeste li vi obrisali grešku pa se više nije pojavljivala ili je moguće da sama nestane? Jel koristio neko aditiv za čišćenje motora i celog sistema koje se sipa u gorivo (Liqui Moly ili sl.)? Čitao sam da je efikasno i da može da pomogne.
  4. 3opaH

    Yaris II 1.3 greške P 1100 i P0420

    Pozdrav! Vozim Jarisa II 1.33 vvt iz 2007. i prvi put mi se pomenuta greška P0420 zajedno sa upozorenjem za VSC javila pre dva meseca. Odvezao sam auto na pregled, majstor nije uočio nikakva oštećenja na dovodima vazduha i odvodima produkata sagorevanja pa je grešku obrisao i rekao da pratim situaciju. Taman kad sam na sve zaboravio, juče se greška ponovo javila. Ne primećujem bilo kakve promene u radu motora niti povećanu potrošnju. Prikačio sam moju jeftinu dijagnostiku da proverim da li lambda sonde funkcionišu kako treba i ovo su rezultati: Meni se čini da je sve u redu ali bih molio nekoga ko je stručniji da prokomentariše. Da li bih trebao da obrišem grešku i vozim dalje ili da nešto preduzimam. Auto vozim u Nemačkoj, prevashodno je u pitanju gradska i međugradska vožnja. https://drive.google.com/file/d/11hUfi7bKooyLqM2Dg-pUFnxQ05NXQnMd/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1mNudDHWvvxDZJ9f3Dkhs0ShxSttlJ4nJ/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1VRJKlFX5hB4KevFIA2KUQ8nhUGZZYmJ6/view?usp=sharing
  5. 3opaH

    Toјota Yaris 1.3 vvt 2006- Piška benzin

    Hvala matori! Isao sam kod majstora odmah nakon sto sam prvi put primetio curenje. Auto je u par navrata bio na kanalu ali nije otkriveno gde curi i o cemu se radi iako je motor radio.. Majstorevo objasnjenje bilo je da je prilikom tocenja doslo do nekakvog prelivanja i da pratim dalje situaciju... ?! Dosta je cudno ali logikom zakljucujem da je otislo nesto (mozda dihtung na pumpi?) sto se nalazi pri vrhu rezervoara, tako da dolazi do curenja samo kada je rezervoar pun a cim nivo padne, curenje prestaje... Dosta je tesko ovde u Nemackoj sa majstorima, nisu ni strucni ni voljni da otkriju problem.
  6. Pozdrav svima! Nažalost imam problem pa bih bio zahvalan na savetu. Poslednjih par puta sam sipao gorivo gotovo "do vrha" a već sledećeg dana osetio jak miris benzina u kabini a nakon dva dana počinje da kapa benzin (vlažno je crevo ispod gepeka, nazad sa leve strane...). To traje samo jedan dan odnosno dok se nivo goriva ne spusti za otprilike dve crtice ispod maksimuma, kada svi simptomi prestaju. Da li je neko imao sličan problem? Drugi problem- primetio sam da je napukao gumeni deo poklopca uljnog nosača motora koji se nalazi napred sa leve strane, iza posude za tečnost za šoferšajbu i da je malo ulja iscurilo.. Da li se ovaj nosač motora menja ceo ili je moguće zameniti ili zakrpiti njegov poklopac? Hvala unapred!
  7. 3opaH

    Inostrani Oglasi

    Побегао ми овај црни Аурис горе (8980 евра) испред носа а био сам спреман да га узмем ако је све како је описано. Заказао сам пробну вожњу за данас али на пола пута зове ме продавац и каже да је ауто управо продан, полудио сам...имам осећај да је био баш добар примерак. Уместо њега погледао сам овога: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=230760216&userPosition=50.8749296%2C8.0633292&scopeId=C&fuels=PETROL&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&transmissions=MANUAL_GEAR&ambitAddress=57074%2C+Siegen%2C+Nordrhein-Westfalen&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&usage=USED&ambitCountry=DE&features=CRUISE_CONTROL&usageType=PRE_REGISTRATION&zipcodeRadius=150&minCubicCapacity=1400&maxMileage=80000&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxPrice=9000&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=39&pageNumber=1 Изгледа феноменално, још виши пакет опреме, очуван, само што је годину дана старији од црнога... Било је међутим касно за пробну вожњу па ако ништа друго не искрсне провозаћу га следеће недеље... Шта кажете за овог плавушана?
  8. 3opaH

    Inostrani Oglasi

    Хвала вам људи! Већ предуго се двоумим који ауто узети. Били су ми у игри још и Сивик 1.8 бензин и Мазда 3 1.6 бензин, оба 2010. годиште за сличне паре али ипак мислим да је Аурис најпаметније решење.
  9. 3opaH

    Inostrani Oglasi

    Тренутно живим у Немачкој па то неморам да рачунам у издатке.
  10. 3opaH

    Inostrani Oglasi

    Поздрав људи! Занима ме ваше мишљење о овом ауту, вреди ли тих пара? Да ли се овај мотор и генерално ова генерација Ауриса добро показала? Конкретно овај примерак ми се чини солидно очуван и опремљен. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231256920&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&parkAssistents=REAR_SENSORS&ambitCountry=DE&userPosition=50.87219%2C8.06953&categories=Limousine&scopeId=C&isSearchRequest=true&usageType=PRE_REGISTRATION&zipcodeRadius=100&usage=USED&ambitAddress=57074&features=NONSMOKER_VEHICLE&features=FULL_SERVICE_HISTORY&features=CRUISE_CONTROL&minPrice=4000&maxPrice=11000&maxMileage=80000&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&minCubicCapacity=1500&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant2.makeId=24100&makeModelVariant2.modelId=39&makeModelVariant3.makeId=9000&makeModelVariant3.modelId=20&pageNumber=1 Хвала унапред!
  11. 3opaH

    Toyota Yaris 1.3 vvt-i_Zamena ulja

    Стигли су делови и уље, сутра или у петак је бити или не бити! Сад ми је највећи проблем да пронађем неки забачени паркинг на којем несметано могу да заменим уље. Јел неко пробао (и успео) да замени уље без дизања предњег дела аута? Нисам сигуран да ли ћу са својим габаритима успети да се завучем испод и да одврнем чеп и филтер... Ако не успем чекам следећи викенд када ћу можда на располагању имати гаражу са каналом. Купио сам Ликвид Моли течност за испирање (11 евра) али након читања блога који је горе оставио "Икспендабл" и још неких текстова, мислим да ипак нећу то да радим. Чини ми се да су ризици већи него добици. Знам сигурно да је претходни власник сипао 5W-30 и то у два сервисна интервала али сам, не знајући за могуће проблеме, желео и то да одрадим. Ссада, ипак мислим да ћу оставити кантицу за следећи пут, ионако не може да се поквари...
  12. Хвала на саветима људи! Сузио сам избор, тражим Ауриса, Мазду 3 или евентуално Хонду Сивик. У овом тренутку су ми Авенсис, Акорд или шестица мало ван домашаја а мислим да моје скромне прохтеве задовољавају и три претходно набројана модела из "ЦЕ" сегмента. Свакако је најбоље сести у сваки, провозати га и видети који најбоље лежи и онда одабрати у зависности од општег стања. Овај Аурис ми је запао за око јер се га продаје генерални заступник и сервисер Тојоте, Келер, који ми је у близини па само морам наћи времена да скокнем и видим о чему се ради. Пише да ауто није имао удеса, да поседује сву документацију иако је заиста мало чудно што је тако мало вожен. (25.000 за 4 године) али није једини, нпр.: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=226821545&fuels=PETROL&ambitCountry=DE&isSearchRequest=true&scopeId=C&zipcode=57074&features=CRUISE_CONTROL&features=NONSMOKER_VEHICLE&features=FULL_SERVICE_HISTORY&usageType=PRE_REGISTRATION&zipcodeRadius=200&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&usage=USED&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=60000&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxFirstRegistrationDate=2013-12-31&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=39&pageNumber=1# Јел зна неко шта тачно значи та ознака "START Edition"? Какав је тај 1.6 мотор, како се показао? Шта мислите о варијанти са аутоматским мењачем?
  13. Наравно, заборавио сам да поменем и Мазду 3 која ми је у најужем избору.
  14. Поздрав свима! Као што рекох тренутно возим Јариса 1.33-vvti 2006.годиште и врло сам задовољан ониме што сам добио за уложени новац. Ове године ћу због посла Јариса оставити жени а себи планирам узети нешто мало озбиљније па сам хтео да се консултујем са познаваоцима и људима који имају искуство из прве руке. Дакле, потребан ми је аутомобил за "сваки дан", 40-ак км мешовите вожње по граду и отвореном путу дневно, коју стотину по аутопуту викендом и можда једном или двапут годишње релацију Немачка- Србија. Дакле, све укупно око 15 000 годишње. Волим вожњу у границама нормале, не волим трке и није ми важно да ауто лети по путу. Најважнија ми је поузданост, удобност и комфор. Због једноставнијег одржавања и мањих могућих кварова ипак бих се одлучио за бензинца. Немачка аута не волим, некако су ми досадна и безвезна тако да ми једино Јапанци и Кореанци преостају. Размишљао сам о Тојоти (Аурис или Авенсис), Хонда (Сивик или Акорд), Киа (Сид/ Про- Цид) или Хјундај (И-30,...). Дакле отприлике: - бензинац - до 130 КС - до 7 година старости - 4/5 врата - од опреме што више али обавезно аут. клима и темпомат За пример, нашао сам у близини овог Ауриса (Toyota Auris 1.6 Valvematic START Edition) за којег мислим да отприлике задовољава све што тражим па бих вас замолио за коментар: http://www.toyota-keller.de/standorte/autohaus-siegen/gebrauchtwagen.html Хвала унапред, свака препорука је добродошла!
  15. 3opaH

    Toyota Yaris 1.3 vvt-i_Zamena ulja

    Хвала још једном људи! Док чекам да стигну уље и филтери мало се распитујем и видим да многи мајстори препоручују да се пре замене уља уради сапирање картера "мото- флашом". Наводно се ово средство сипа у мотор након чега се исти стартује и оставља пар минута да ради у леру па се тек онда уље испушта. Да ли је неко пробао ово или мислите да нема сврхе?
×