face flickr twit Instagram icon small youtube4

NOVI AYGO – Uspešna priča se nastavlja

on .

aygo 04 combo

 

Novi Toyota AYGO doživljava svoju svetsku premijeru na Salonu automobila u Ženevi 2018. Pojačavajući jedinstveni DNK ovog modela i njegovo istaknuto mesto u A segmentu, koji je nakrcan konkurencijom, Toyotini dizajneri i inženjeri su ne samo ojačali mladalačku i istaknutu sliku modela AYGO, nego su i poboljšali njegove performanse i upravljačke karakteristike - kako bi bilo još zabavnije voziti ga.

Od prvog predstavljanja, 2014. godine, aktuelni AYGO je za Toyotu značajan uspeh u evropskom A segmentu. Njegov, trenutno prepoznatljiv izgled prednjeg dela u obliku „X“ i široki izbor mogućnosti prilagođavanja obezbeđuju da se uvek ističe u gomili.

S obzirom na to da su njegovi kupci prvenstveno ljudi osetljiviji na izgled, a ne oni koji automobile kupuju iz čisto racionalnih razloga, AYGO je, svojim upečatljivim dobrim izgledom i očaravajućim voznim karakteristikama, jedan od najuspešnijih Toyotinih modela u privlačenju novih kupaca i ostvarivanju prodajnih rezultata.

Godine 2017. AYGO je bio među najuspešnijim modelima u A segmentu, sa više od 85.000 prodatih primeraka i tržišnim udelom od 6,6%.

 

DIZAJN

 

Novi AYGO zadržava svoj prepoznatljivi čeoni „X“ potpis, ali je on, umesto dosadašnjeg dvodimenzionalnog otiska, prerastao u snažniji, trodimenzionalni arhitektonski element.

Prepoznatljivi novi dizajn čeonog dela odlikuje se redizajniranim sklopovima glavnih svetala Keen Look, s integrisanim dnevnim svetlima koja dodatno pojačavaju upečatljiv utisak koji AYGO ostavlja na prvi pogled.

Donji deo uokviruje prednju masku, naglašavajući stabilan stav koji AYGO odaje, kao i okretnost koja je odlika kompaktnog vozila. Istovremeno, ukrasi ispod svetala – dostupni u crnoj, sjajnoj crnoj i srebrnoj boji – naglašavaju širinu vozila.

U profilu, izraženija trodimenzionalnost prednjeg dela, u kombinaciji s novooblikovanim spoljnim plaštom sklopova zadnjih svetala, vizuelno povezuje prednji i zadnji deo, stvarajući utisak kretanja prema napred i pojačane dinamičnosti.

Gledano otpozadi, uz nova LED dnevna svetla AYGO dobija sofisticirani izgled i postaje trenutno prepoznatljiv. Jedinstveni svetlosni potpis stvara utisak kompaktne kabine iznad donjeg područja branika, naglašavajući zadnju širinu i stabilnost vozila.

Novi spoljni izgled vozila upotpunjen je dvema novim bojama karoserije, Magenta i Blue, kao i dodatkom - poklopcima točkova zanimljivog dizajna uz aluminijumske naplatke od 15“, jedinstvenog dizajna za svaki nivo opreme, što sve zajedno pojačava utisak izvrsnosti koji novi AYGO ostavlja.

U unutrašnjosti dorađena grafika table s instrumentima se odlikuje pojačanim trodimenzionalnim efektom i novom bojom osvetljenja. Usvojena je i nova, prefinjenija tema unutrašnjeg uređenja u sivoj boji Quartz i crnoj Piano, a za većinu nivoa opreme osmišljene su i nove tkanine za presvlake sedišta.

 

STRUKTURA NIVOA OPREME

 

Struktura nivoa opreme za novi AYGO razvijena je kako bi se dopala široj publici zahvaljujući posebnoj pažnji koja je posvećena višim nivoima opreme. Svaki nivo opreme se odlikuje jedinstvenim elementima dizajna, lako uočljivim u izgledu prednjeg branika, posebnim aluminijskim naplacima i uređenju unutrašnjosti.

Od ulaznog nivoa opreme x, preko srednjeg nivoa x-play do najvišeg nivoa x-clusiv, svaki paket opreme je skrojen da bi bio u skladu s ukusom i potrebama različitih ciljnih grupa kupaca.

X-play leži u srcu strategije paketa oprema za novi AYGO. Odlikuje se nekolicinom opcija koje omogućavaju kupcima da prilagode automobil svom ličnom ukusu. Nudeći izuzetnu vrednost, dugačak popis standardne opreme za paket x-play uključuje sisteme kao što su klima uređaj i multimedijski ekran x-touch od 7“ osetljiv na dodir.

Novi najviši nivo opreme x-clusiv temelji se na standardnoj specifikaciji za x-play uz posebnu dvobojnu kombinaciju i mogućnost odabira od tri boje, a uključuje i jedinstvene aluminijumske naplatke od 15“ s dvostrukim krakovima, sedišta s delimično kožnim presvlakama, automatski klima uređaj, sistem ulaska bez ključa i sistem Toyota Safety Sense.

Povrh toga, dve verzije posebne edicije, x-cite i x-trend, redovno će osvežavati paletu kojom će AYGO privlačiti kupce.

X-cite je najposebnija varijanta palete AYGO, zahvaljujući jedinstvenoj spoljašnjoj boji Magenta kao i dvobojnoj kombinaciji, posebnim potpuno crnim aluminijumskim naplacima od 15“, tkanini za presvlake na sedištima Manhattan sa šavovima u boji Magenta, umecima u boji karoserije na otvorima za provetravanje i na ručici menjača, kao i tabli s instrumentima i okviru ručice menjača u crnoj boji Piano.

Kupcima koji traže dinamičniju verziju Toyotinog modela u segmentu A namenjen je x-trend. Njegov spoljašnji izgled u verziji Black upotpunjen je Black ukrasima glavnih svetala, dopadljivim spoljnim retrovizorima u boji Cyan, jedinstvenim kompletom sportskih nalepnica, posebnim 10-krakim aluminijumskim naplacima od 15“, delimično kožnim presvlakama i elementima u unutrašnjosti u boji Cyan.

 

DINAMIKA VOŽNJE

 

Novi AYGO odlikuju poboljšane performanse i poboljšana dinamika u vožnji a zbog dodatne okretnosti u gradskoj vožnji uz zadržavanje najmanje potrošnje goriva u klasi. Povrh toga, dodatno su smanjeni nivoi buke i vibracija i tako povišen nivo udobnosti u putničkoj kabini.

Toyotin nagrađivani 3-cilindarski motor od 998 cm3, s 12 ventila, dvostrukim bregastim vratilom (DOHC) i varijabilnim vremenom otvaranja ventila (VVT-i), sada je usklađen s normom Euro 6.2. Ovaj motor je dorađen kako bi objedinio idealnu ravnotežu snage i potrošnje goriva s pojačanim obrtnim momentom pri niskim brojevima obrtaja motora zbog još udobnije vožnje u gradskom saobraćaju.

Odlikuje se novim sistemom s dve brizgaljke, višim kompresionim odnosom, nizom novih sklopova sa smanjenim trenjem, sistemom hlađenja povratnih izduvnih gasova (EGR) i poboljšanom osovinom za uravnoteženje radi smanjenja vibracija na praznom hodu.

Ovaj novi motor razvija 53 kW (72 KS) pri 6.000 obr/min i 93 Nm obrtnog momenta pri 4.400 obr/min. Novi AYGO ubrzava od 0-100 km/h za 13,8 sekundi, uz najveću brzinu od 160 km/h.

Novi AYGO je dostupan u standardnoj i eko verziji. Potonja se odlikuje dužim 4. i 5. stepenom prenosa, pneumaticima s manjim koeficijentom otpora pri kotrljanju, Toyotinim sistemom Stop & Start i aerodinamičkim poboljšanjima.

Standardna verzija postiže smanjenje potrošnje goriva s 4,1 na 3,9 l/100 km1, što znači i smanjenje emisije CO2 za 5 g/km, na samo 90 g/km1.

Prema novoj homologacionoj proceduri, standardne i eko verzije postižu emisiju od 93 g/km, odnosno 86 g/km1.

Nadovezujući se na ova poboljšanja performansi i efikasnosti motora, novi AYGO se odlikuje i izmenama na oslanjanju, uz osvežavanje softvera u upravljačkom mehanizmu, što omogućava brze i precizne reakcije vozila na manevre vozača radi još bolje okretnosti i uživanja u gradskoj vožnji.

Konačno, dodavanjem zaptivki i upijajućih materijala na armaturnu tablu, prednji stub i zadnji deo poda postignuto je značajno smanjenje buke, šumova i vibracija u putničkoj kabini, kroz celo područje broja obrtaja motora.

1 Na temelju NEDC – zavisno od konačne homologacije


 

TOYOTA SAFETY SENSE

 

Toyota Safety Sense objedinjava tehnologije aktivne bezbednosti konstruisane tako da pomognu u sprečavanju ili ublažavanju sudara u brojnim situacijama u saobraćaju.

Između brzina od otprilike 10 do 80 km/h, sistem predsudarne zaštite (Pre-Collision System - PCS) otkriva druga vozila ispred vašeg i smanjuje opasnost od udarca u njih otpozadi. Kada postoji mogućnost sudara, ovaj sistem zvučnim i svetlosnim signalom javlja vozaču da treba da koči.

Sistem PCS isto tako priprema kočnice kako bi bile u stanju da obezbede dodatnu silu kočenja kada vozač pritisne papučicu kočnice. Ako vozač ne reaguje na vreme, sistem automatski koči, smanjujući brzinu za otprilike 30 km/h[1] ili čak potpuno zaustavljajući automobil radi sprečavanja sudara ili smanjivanja sile udarca.

Sistem upozorenja za nenamerno napuštanje trake (Lane Departure Alert - LDA) prati crte na kolovozu i pomaže u sprečavanju nesreća i čeonih sudara zbog nekontrolisanog krivudanja vozila po putu. Ako vozilo počne da krivuda i izlazi iz svoje saobraćajne trake, a da nisu uključeni pokazivači pravca (migavci), sistem LDA upozorava vozača zvučnim i svetlosnim signalima.

 


[1] Rezultati postignuti tokom testiranja korišćenjem vozila koje se kreće brzinom od 30 km/h i vozila u mirovanju. Delovanje sistema ovisi od okolnosti (uključujući kolovoz i vreme) i stanja vozila.

 

  • Aygo 05 34front Magenta
  • Aygo 02 34ar White 1
  • Aygo 03 34front White
  • Aygo 04 Combo
  • Aygo 05 34front Magenta
  • Aygo 02 34ar White 1
  • Aygo 03 34front White
  • Aygo 04 Combo

 

Izvor: TOYOTA Srbija

Ostavite komentar bez registracije

0 / 800 Character restriction
Your text should be less than 800 characters

Komentari

Preplati se za obaveštenja:
  • Nema Komentara
Lexus razmatra naslednika za LFA

Lexus razmatra naslednika za LFA

    Toyotino premijum odeljenje za sada nema konkretnih planova za naslednika LFA, ili eventualno njegovu drugu generaciju.    LFA je jedinstven primer u svetu superautomobila. Koristi fantastični V10 agregat…

Pročitaj više..

Najbolji TOYOTA sportski model

Najbolji TOYOTA sportski model

    CarWow je sakupio na istom mestu većinu Toyotinih sportskih legendi. Vreme je da odlučimo koji je Toyotin sportski automobil najbolji ikada!? U uporednom testiranju su se našli: 2000GT,…

Pročitaj više..

ISTI MOTOR, A VELIKA RAZLIKA

ISTI MOTOR, A VELIKA RAZLIKA

    Verujemo kako mnogi od vas znaju kako nova Toyota Supra ispod poklopca skriva BMW-ov redni šesterocilindraš od 340 KS, uparen sa 7-stepenim automatikom. Identičan motor nalazi se u…

Pročitaj više..

Toyota GR Supra GT4

Toyota GR Supra GT4

  Toyota Gazoo Racing je potvrdio da će trkačka GR Supra GT4 biti spremna za isporuku trkačkim timovima za sezonu 2020. Za razvoj je zaslužan Toyota Motorsport GmbH, pri čemu…

Pročitaj više..

JD. Power: Lexus i Toyota broj 1 po pouzdanosti

JD. Power: Lexus i Toyota broj 1 po pouzdanosti

    U najnovijem istraživanju pouzdanosti automobila koje sprovodi J.D. Power prvi put u istoriji je po pitanju pouzdanosti konfekcija stigla ispred premiuma.   Upravo to je potvrdio najnoviji krug…

Pročitaj više..

TOYOTA potvrdila: Sprema se nova generacija GT86

TOYOTA potvrdila: Sprema se nova generacija GT86

    Rukovodilac Toyote zadužen za odnose sa javnošću u Australiji potvrdio je da japanska marka planira drugu generaciju modela GT86.  PR Toyote u Australiji, Brodi Bot, potvrdio je lokalnim…

Pročitaj više..

15 automobila koje vlasnici u SAD poseduju 15+ godina

15 automobila koje vlasnici u SAD poseduju 15+ godina

    Studija globalnog informatora, IHS Markit-a, pokazala je da je prosečna starost lakih vozila koji su u upotrebi u SAD gotovo 12 godina. Takođe, prosečno trajanje vlasništva novog vozila…

Pročitaj više..

U čemu se vozi prvi čovek Toyote?

U čemu se vozi prvi čovek Toyote?

    Japanska kompanija napravila je jedinstveni automobil zasnovan na Toyotinoj luksuznoj limuzini Century koji povremeno koristi direktor Akio Tojoda.   Premijum limuzina Century nije obična Toyota. Ovaj model zamišljen…

Pročitaj više..

Nova TOYOTA Supra i zvanicno

Nova TOYOTA Supra i zvanicno

Otkrivena je potpuno nova generacija sportskog kupea Toyota GR Supra u Detroitu. „Atletski građen“ dvosed prvi je model proizveden od strane TOYOTA GAZOO Racinga. Pokreće ga redni šestocilindrični twin-turbo motor,…

Pročitaj više..

TOYOTA RAV4 je najpopularniji SUV na svetu

TOYOTA RAV4 je najpopularniji SUV na svetu

    Tržište SUV automobila nastavilo je protekle godine da raste, pa je u celom svetu prodato 31,1 milion vozila ove klase, što je 6% više nego 2017, prema analiziFocus2Move.…

Pročitaj više..

Top 10+1: Najprodavanije limuzine u Americi

Top 10+1: Najprodavanije limuzine u Americi

      Tradicionalni putnički sedan automobili beleže pad prodaje u SAD iz godine u godinu pred navalom SUV/krosover vozila, ali su za mnoge kupce i dalje prvi izbor za…

Pročitaj više..

Da li je ovo nova Toyota Supra?

Da li je ovo nova Toyota Supra?

Teško da možemo da se setimo automobila koji je duže „dolazio“ od Toyote Supre. BMW Z4, koji je takođe doživeo „naporan porođaj“, premijerno je predstavljen, a debi japanskog „brata“ možemo…

Pročitaj više..

TOYOTA Supra: Legenda se vraća

TOYOTA Supra: Legenda se vraća

    Konačno. Toyota je danas i zvanično potvrdila da će dugo najavljivanu novu generaciju Supre predstaviti u januaru sledeće godine, i to na NAIAS sajmu automobila u Detroitu. Kao…

Pročitaj više..

Supra nije jedina: TOYOTA vraća još dva legendarna modela?

Supra nije jedina: TOYOTA vraća još dva legendarna modela?

    Sve glasnije su priče kako dolazak nove Supre nije kraj, već samo početak jedne prelepe priče. Verovali ili ne, nakon Supre iz Toyote bismo mogli dobiti još dva…

Pročitaj više..

Lexus ES: Prvi serijski auto sa kamerama umesto retrovizora

Lexus ES: Prvi serijski auto sa kamerama umesto retrovizora

    Lexus ES je postao prvi serijski automobil koji umesto klasičnih bočnih ogledala ima kamere. Ipak, postoji „kvaka“. Lexus ES sa kamerama umesto bočnih retrovizora će biti dostupan samo…

Pročitaj više..

Toyota na Sajmu automobila u Parizu u znaku inovacije

Toyota na Sajmu automobila u Parizu u znaku inovacije

    Na Sajmu automobila u Parizu ove godine, Toyota će prikazati kako ojačava svoje temelje i priprema se za budući rast.   Novi štand Automobilska industrija ulazi u prelazno…

Pročitaj više..

WRC 2018 – Rally Turkey – Zlatni het trik Ot Tanaka, TOYOTA 1 & 2

WRC 2018 – Rally Turkey – Zlatni het trik Ot Tanaka, TOYOTA 1 & 2

    Estonac, 30-godišnji OT TANAK, najuspešniji ovogodišnji vozač TOJOTE, sa svojim suvozačem MARTINOM JERVEOJA, pobednik je užasno teškog RELIJA TURSKA, koji se posle 7 godina pauze opet našao u…

Pročitaj više..

WRC 2018 Rally Turska – Horor, lomljave, požar i dupli uspeh Toyote

WRC 2018 Rally Turska – Horor, lomljave, požar i dupli uspeh Toyote

    Ove septembarske subote na plažama Marmarisa i Ičmelera, poznatih turskih letovališta, mogla je da se čuje povremena rika snažnih reli automobila, koji su u obližnjim planinama nastavili jurnjavu…

Pročitaj više..

 Osveženi Subaru BRZ

Osveženi Subaru BRZ

    Unapređeni model za sada je dostupan u Japanu Iako je BRZ već sedmu godinu prisutan na tržištu, Subaru i dalje modifikuje aktuelni model, a ne izlazi u javnost…

Pročitaj više..

Toyota zaustavila proizvodnju u Japanu zbog zemljotresa

Toyota zaustavila proizvodnju u Japanu zbog zemljotresa

    Toyota Motor Corp. zaustavlja veći deo proizvodnje u Japanu, što je posledica veoma snažnog zemljotresa na severu zemlje. Zbog potresa i prekida lanca snabdevanja, najveći japanski proizvođač auotmobila…

Pročitaj više..

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h