face flickr twit Instagram icon small youtube4

Akio Toyoda o pobedi na trci 24h Le Mansa

Ocena korisnika:  5 / 5

Zvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivna
 

 

akio la mans

 

 

„Hvala na odličnoj vožnji!” Dozvolite mi da uputim ove reči vozačima, koji su vozili naše automobile na Le Mans trci. Ovo je bio naš 20 pokušaj da osvojimo prvo mesto. U isto vreme, pohvalio bih naše automobile, koji su kroz 388 krugova prešli oko 5.300 km.

I „hvala mnogo što ste bili uz nas!“ Želim da uputim ove reči svim fanovima koji su nas podržali, partnerima i dobavljačima koji su se zajedno sa nama takmičili, kao i svim članovima tima i ljudima koji su na bilo koji način doprineli našem timu. Izražavam najdublju zahvalnost svima.

Tokom naše istorije nastupa na trkama, nikada nismo pobedili na Le Mansu. Uvek smo bili iza naših rivala, te smo se posvetili razvoju novih tehnologija. Verovali smo da možemo da pobedimo ukoliko razvijemo automobile koji će voziti brže od automobila naših rivala.

Ipak, nismo mogli da pobedimo prošle godine. Nakon trke rekao sam timu: „Ne možemo da pobedimo na Le Mansu ukoliko brinemo samo o brzini automobila! Ono što radimo nije dovoljno. Mi nismo jak tim!. Iznova smo krenuli da ispitujemo naše snage i slabosti. Zaključili smo da nam nedostaje Kaizen - ideja o kontinuiranom napretku.

Da bi se napravio i vozio automobil, neophodno je mnogo truda. Svaka osoba uključena u proces mora da se potrudi da do grešaka ne dođe. Prethodnu godinu proveli smo istražujući na koji način možemo da utičemo na snagu automobila.
Naš najveći protivnik, Porshe, verovatno je imao dovoljno snage u automobilu. Nismo mogli da se takmičimo ponovo sa njim ove godine, ali bismo želeli da se iskreno zahvalimo svim našim sjajnim protivnicima.

Pre početka trke ove godine, dobio sam poruku od jednog člana ekipe. „Ne osećam se lagodno ove godine. Tokom cele godine trudili smo se da unapredimo automobile, ali sam shvatio da Kaizen podrazumeva kontinuiranost. Kaizen se nikada ne završava, jer uvek postoji prostor za unapređenje. Mislim da se zato osećam nelagodno. Nastavićemo da dajemo sve od sebe i moj tim i ja sve dok ne pobedimo. Morizo san, nastavite da nas podržavate tokom trke.“

Čitajući ovo, shvatio sam da je naš tim ojačao. Zaista sam želeo da gledam njihovu pobedu. Odlučio sam da se borim zajedno sa njima, iako sam bio u Japanu.
Naše putničke automobile razvijamo na osnovu automobila koji učestvuju na Le Mans trci. Kaizen je prihvaćen u TOYOTI, a znači kontinuiranost, učenje koje nikada ne prestaje. Takmičarski tim takođe shvata ovu ideju i način na koji je ideja povezana sa pobedom, tako da verujem sa smo jedan korak bliže realizaciji ovog projekta.

Ove godine smo pobedili na trci 24h Le Mans. Želim da uživam u tom osećaju danas sa svim našim fanovima, koji nas dugo godina podržavaju. Ovo je samo jedan korak bliže našem sledećem izazovu. Želeo bih da zamolim za nastavak podrške. Svima mnogo hvala.

 

Akio Toyoda
Predsednik
Toyota Motor Corporation

Ostavite komentar bez registracije

0 / 800 Character restriction
Your text should be less than 800 characters

Komentari

Preplati se za obaveštenja:
  • Nema Komentara
JD. Power: Lexus i Toyota broj 1 po pouzdanosti

JD. Power: Lexus i Toyota broj 1 po pouzdanosti

    U najnovijem istraživanju pouzdanosti automobila koje sprovodi J.D. Power prvi put u istoriji je po pitanju pouzdanosti konfekcija stigla ispred premiuma.   Upravo to je potvrdio najnoviji krug…

Pročitaj više..

TOYOTA potvrdila: Sprema se nova generacija GT86

TOYOTA potvrdila: Sprema se nova generacija GT86

    Rukovodilac Toyote zadužen za odnose sa javnošću u Australiji potvrdio je da japanska marka planira drugu generaciju modela GT86.  PR Toyote u Australiji, Brodi Bot, potvrdio je lokalnim…

Pročitaj više..

15 automobila koje vlasnici u SAD poseduju 15+ godina

15 automobila koje vlasnici u SAD poseduju 15+ godina

    Studija globalnog informatora, IHS Markit-a, pokazala je da je prosečna starost lakih vozila koji su u upotrebi u SAD gotovo 12 godina. Takođe, prosečno trajanje vlasništva novog vozila…

Pročitaj više..

U čemu se vozi prvi čovek Toyote?

U čemu se vozi prvi čovek Toyote?

    Japanska kompanija napravila je jedinstveni automobil zasnovan na Toyotinoj luksuznoj limuzini Century koji povremeno koristi direktor Akio Tojoda.   Premijum limuzina Century nije obična Toyota. Ovaj model zamišljen…

Pročitaj više..

Nova TOYOTA Supra i zvanicno

Nova TOYOTA Supra i zvanicno

Otkrivena je potpuno nova generacija sportskog kupea Toyota GR Supra u Detroitu. „Atletski građen“ dvosed prvi je model proizveden od strane TOYOTA GAZOO Racinga. Pokreće ga redni šestocilindrični twin-turbo motor,…

Pročitaj više..

TOYOTA RAV4 je najpopularniji SUV na svetu

TOYOTA RAV4 je najpopularniji SUV na svetu

    Tržište SUV automobila nastavilo je protekle godine da raste, pa je u celom svetu prodato 31,1 milion vozila ove klase, što je 6% više nego 2017, prema analiziFocus2Move.…

Pročitaj više..

Top 10+1: Najprodavanije limuzine u Americi

Top 10+1: Najprodavanije limuzine u Americi

      Tradicionalni putnički sedan automobili beleže pad prodaje u SAD iz godine u godinu pred navalom SUV/krosover vozila, ali su za mnoge kupce i dalje prvi izbor za…

Pročitaj više..

Da li je ovo nova Toyota Supra?

Da li je ovo nova Toyota Supra?

Teško da možemo da se setimo automobila koji je duže „dolazio“ od Toyote Supre. BMW Z4, koji je takođe doživeo „naporan porođaj“, premijerno je predstavljen, a debi japanskog „brata“ možemo…

Pročitaj više..

TOYOTA Supra: Legenda se vraća

TOYOTA Supra: Legenda se vraća

    Konačno. Toyota je danas i zvanično potvrdila da će dugo najavljivanu novu generaciju Supre predstaviti u januaru sledeće godine, i to na NAIAS sajmu automobila u Detroitu. Kao…

Pročitaj više..

Supra nije jedina: TOYOTA vraća još dva legendarna modela?

Supra nije jedina: TOYOTA vraća još dva legendarna modela?

    Sve glasnije su priče kako dolazak nove Supre nije kraj, već samo početak jedne prelepe priče. Verovali ili ne, nakon Supre iz Toyote bismo mogli dobiti još dva…

Pročitaj više..

Lexus ES: Prvi serijski auto sa kamerama umesto retrovizora

Lexus ES: Prvi serijski auto sa kamerama umesto retrovizora

    Lexus ES je postao prvi serijski automobil koji umesto klasičnih bočnih ogledala ima kamere. Ipak, postoji „kvaka“. Lexus ES sa kamerama umesto bočnih retrovizora će biti dostupan samo…

Pročitaj više..

Toyota na Sajmu automobila u Parizu u znaku inovacije

Toyota na Sajmu automobila u Parizu u znaku inovacije

    Na Sajmu automobila u Parizu ove godine, Toyota će prikazati kako ojačava svoje temelje i priprema se za budući rast.   Novi štand Automobilska industrija ulazi u prelazno…

Pročitaj više..

WRC 2018 – Rally Turkey – Zlatni het trik Ot Tanaka, TOYOTA 1 & 2

WRC 2018 – Rally Turkey – Zlatni het trik Ot Tanaka, TOYOTA 1 & 2

    Estonac, 30-godišnji OT TANAK, najuspešniji ovogodišnji vozač TOJOTE, sa svojim suvozačem MARTINOM JERVEOJA, pobednik je užasno teškog RELIJA TURSKA, koji se posle 7 godina pauze opet našao u…

Pročitaj više..

WRC 2018 Rally Turska – Horor, lomljave, požar i dupli uspeh Toyote

WRC 2018 Rally Turska – Horor, lomljave, požar i dupli uspeh Toyote

    Ove septembarske subote na plažama Marmarisa i Ičmelera, poznatih turskih letovališta, mogla je da se čuje povremena rika snažnih reli automobila, koji su u obližnjim planinama nastavili jurnjavu…

Pročitaj više..

 Osveženi Subaru BRZ

Osveženi Subaru BRZ

    Unapređeni model za sada je dostupan u Japanu Iako je BRZ već sedmu godinu prisutan na tržištu, Subaru i dalje modifikuje aktuelni model, a ne izlazi u javnost…

Pročitaj više..

Toyota zaustavila proizvodnju u Japanu zbog zemljotresa

Toyota zaustavila proizvodnju u Japanu zbog zemljotresa

    Toyota Motor Corp. zaustavlja veći deo proizvodnje u Japanu, što je posledica veoma snažnog zemljotresa na severu zemlje. Zbog potresa i prekida lanca snabdevanja, najveći japanski proizvođač auotmobila…

Pročitaj više..

Toyota opoziva milion hibridnih vozila zbog tehničkog problema

Toyota opoziva milion hibridnih vozila zbog tehničkog problema

Japanski automobilski gigant Toyota je najavio u sredu da će povući više od milion hibridnih vozila širom sveta zbog problema s električnim žicama koji bi mogao da izazove požar u…

Pročitaj više..

Dolazi nova uzbudljiva era za Corollu!

Dolazi nova uzbudljiva era za Corollu!

-Naziv modela Corolla postaje globalno ime nove generacije Toyotinog C-segmenta. Postojeći model Auris zameniće hečbek, sedan i karavan verzija Corolle koji će biti dostupni u Evropi početkom 2019. godine -Promena…

Pročitaj više..

Shell investira u mrežu pumpi za vodonik u Holandiji

Shell investira u mrežu pumpi za vodonik u Holandiji

Najkasnije do početka 2020. godine vodonik (H2) će biti dostupan na dve Shellove pumpe u regionu Amsterdam, i to u gradovima Hagu i Peseu. Shell već radi na mreži pumpi…

Pročitaj više..

Obnovljeni Toyota Aygo

Obnovljeni Toyota Aygo

Toyota Srbija je na svom zvaničnom sajtu objavila cenovnik za obnovljeni model Aygo koji u našoj zemlji startuje po ceni od 9.950 evra. Toliko košta Aygo sa 3 vrata, X…

Pročitaj više..

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h