face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

8

 

 Foto: 2018 Edmunds Trade-In Loyalty Report, Lexus,Toyota, Mazda

Iako se kod nas najčešće može čuti o nemačkim brendovima, preko Bare najviše poverenja daju japanskim markama.

 

gen11 2016

 

To su rezultati ogromne studije Edmunds Trade-In Loyalty Report koja je na temelju 13,9 miliona transakcija automobila u periodu od 2007. do 2017. godine pokazala koje auto marke imaju najlojalnije poklonike. Studija je potvrdila kako su najlojalniji vlasnici Toyota, Subarua i Hondi, a top 5 zaključuju dva američka branda poznata po pick-up modelima, Ram i Chevrolet.

Na drugom kraju lestvice su Chrysler, Smart i Dodge te neznatno bolji Fiat i Mitsubishi. Primera radi, lojalnost Chrysleru i Dodgeu se u ovih deset godina prepolovila.

 

 

DijagramEdmunds625

 

Mazda je imala veliki skok na lestvici, a najviše zahvaljujući modelu CX-5 koji je model s najvernijim vlasnicima. Nakon što ga i prodaju vlasnici se najčešće odlučuju opet za kupovinu ovog modela, samo novijeg datuma.

 

800 2018ls500executivepackage 13

 

U luksuznom segmentu kupci su najvjerniji Lexusu, a potom Audiju i Land Roveru. U stopu ih prate Mercedes, Porsche i BMW. Infiniti, Jaguar i Volvo imaju najmanje lojalnu publiku. Ovde ćemo izdvojiti Audi koji u zadnjih deset godina beži najveći rast lojalnosti svojih klijenata, s 34 na čak 47%. BMW je također skočio, s 26 na 36%, dok je Mercedes pao s 49 na 39%.

Recimo i kako 37% vlasnika luksuznih automobila će pri idućoj kupovini kupiti auto iste marke, manje nego ikad prije. Studija je pokazala još jedan zanimljiv trend. Lojalnost vlasnika automobila je u konstantnom padu i sada je najniža u posljednjih 8 godina.

 

 

DijagramEdmunds6251

 

Udeo automobila na tržištu novih vozila prošle je godine pao na 36%, što jasno pokazuje kako klasičan automobil više nije zanimljiv. S druge strane, SUV-ovi su apsolutni hit, a čak 75% vlasnika pri zameni vozila opet gleda SUV model. Verovali ili ne, toliko lojalni više nisu ni vlasnici pick-up modela. 

 

 

 

GT86 Tada

 

Dva sestrinska modela, Toyota 86 i Subaru BRZ, imaju šest godina. Njihov životni ciklus polako se približava kraju, ali zbog toga se nije potrebno previše zabrinjavati jer stiže i druga generacija. Dva sportaša, bude li sve išlo po planu, trebali bi premijeru imati za tri godine, odnosno 2021. Dostupne informacije kažu da će oba modela dobiti motor veće zapremine, s 2.0 na 2.4. A to znači, naravno, i više konja. Nije jedino poznato hoće li motori imati turbopunjač, ili je reč o atmosfercima. Novi Subaru BRZ i Toyota 86 će imati i spušteniji centar gravitacije za bolje ‘peglanje’ zavoja. Interijer će doživjeti potpuni redizajn, a dosta toga bi se trebalo promeniti i u spoljašnjem dizajnu.

 

toyota gt86 679

 

 

yoYk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWWprN01EQV8vMTFiYTMxNTIwODVhYjQ0MDY0ZWNjZjE2YzY3NWFjYWQuanBnkZMCzQJCAIGhMAE

 

Više kazne: Za nasilničku vožnju zatvor, za pojas 10.000din.

 

Biće povećane sankcije i za prekršaje koji utiču na posledice saobraćajne nezgode, izjavio je načelnik Uprave saobraćajne policije Nebojša Arsov. Prema njegovim rečima, nije svejedno ako na nekom pravcu policija otkrije 100 prekršaja nepropisnog preticanja ili to učini na delu puta gde se zbog nepropisnog preticanja i preglednosti dešavaju saobraćajne nezgode. S obzirom na uobičajeni broj prekršaja, nove kazne najviše će, čini se pogoditi, vozače bez pojasa, jer će globa biti 10.000 dinara. Arsov kaže da vozači i putnici imaju najlakši način da izbegnu plaćanje sankcija – s jedne tu je samo nekoliko sekundi da vežu sigurnosti pojas, dok sa druge strane imaju statistiku koja pokazuje da 60 procenata poginulih vozača putnika nije koristilo pojas. „Prijateljima navodim primer da je prošle godine jedan vozač na autoputu udario u zaštitnu ogradu i nakon te nezgode on i suvozač imali su lakše telesne povrede, dok je jedan putnik ispao sa zadnjeg sedišta i poginuo na licu mesta, a drugi putnik je poginuo u vozilu“, rekao je Arsov za RTS.

 

Istakao je da će se kontrolisati i vezivanje pojaseva na zadnjem sedištu, kako bi najteže posledice bile izbegnute.

 

Izmenama zakona maksimalna količina alkohola u krvi za vozače smanjena je na 0,2 promila.

 

„Ako statistika kaže da osam procenata svih nezgoda izazovu pijani vozači, da u 14 odsto nezgoda sa poginulim licima učestvuju pijani vozači, jasno je da je alkohol i vožnja ne idu zajedno i za razliku od prethodnog primera, gde mnogi vozači nisu toga svesni, oni su svi svesni da ne treba da voze pod uticajem alkohola, ali i dalje vozači i dalje sedaju za volan“, kaže Arsov. Zato je, dodao je, saobraćajna policija stvoriti uslove da svaki vozač bude alkotestiran prilikom kontrole.„Na taj način i sa strožim kaznama uspećemo da smanjimo broj stradalih u saobraćaju“, podvukao je Arsov.

 

Za nasilničku vožnju u koju spada preticanje kolone preko pune linije, dva ili više prolasaka kroz crveno svetlo za manje od 10 minuta i vožnja sa više od dva promila alkohola u krvi, predviđena je kazna zatvora 30 do 60 dana.Arsov je naglasio da za nasilničku vožnju nije propisana novčana kazna, već će takvi vozači biti kažnjeni zatvorom od 30 do 60 dana, bez mnogućnosti da plate novčanu kaznu.„Cilj izmena je da vozači shvate da ne može sve da se plati i da nasilnička vožnja mora biti sankcionisana na najstroži način“, ukazao je. 

 

prekoracenje brzine kazne 1

 

 

 
toyota corolla 1111
 

Nakon što je na nedavnom sajmu automobila u Ženevi promovisala potpuno novu generaciju Aurisa, Toyota je za predstojeći sajam u Njujorku najavila i prezentaciju američke verzije ovog kompaktnog modela.

Tamo će se međutim prodavati kao Toyota Corolla. Kao što se i očekivalo, inspiracija za izgled je pronađena u novijim modelima japanskog proizvođača, pri čemu je nova Corolla napravljena na platformi TNGA (Toyota New Global Architecture) koju koriste i C-HR i Prius.

Uz moderniji izgled, nova Corolla donosi i više prostora u unutrašnjosti (međuosovinsko rastojanje je produženo za 38 mm), kao i širu listu bezbednosnih i sistema pomoći vozaču. Automobil je inače za 38 mm duži i 31 mm širi od prethodnika, ali je i niži za 25 mm. U unutrašnjosti se ističu 8-inčni ekran osetljiv na dodir, Qi bežično punjenje, 7-inčni TFT multi-info ekran, smartphone konekcija, opcioni JBL premium sound sistem.

Amerikanci će novu Toyotu Corollu moći da dobiju samo sa 2,0 litarskim benzinskim motorom, u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim ili novim CVT menjačem. Prodaja nove Corolle u SAD-u će početi na leto (sa paketima opreme SE i XSE), a cene će biti saopštene naknadno.

toyota corolla 1

 

toyota corolla 111

 

toyota corolla 11

 

toyota corolla 11111

 

toyota corolla 111111

 

toyota corolla 1111111111

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h