face flickr twit Instagram icon small youtube4

aygo 04 combo

 

Novi Toyota AYGO doživljava svoju svetsku premijeru na Salonu automobila u Ženevi 2018. Pojačavajući jedinstveni DNK ovog modela i njegovo istaknuto mesto u A segmentu, koji je nakrcan konkurencijom, Toyotini dizajneri i inženjeri su ne samo ojačali mladalačku i istaknutu sliku modela AYGO, nego su i poboljšali njegove performanse i upravljačke karakteristike - kako bi bilo još zabavnije voziti ga.

Od prvog predstavljanja, 2014. godine, aktuelni AYGO je za Toyotu značajan uspeh u evropskom A segmentu. Njegov, trenutno prepoznatljiv izgled prednjeg dela u obliku „X“ i široki izbor mogućnosti prilagođavanja obezbeđuju da se uvek ističe u gomili.

S obzirom na to da su njegovi kupci prvenstveno ljudi osetljiviji na izgled, a ne oni koji automobile kupuju iz čisto racionalnih razloga, AYGO je, svojim upečatljivim dobrim izgledom i očaravajućim voznim karakteristikama, jedan od najuspešnijih Toyotinih modela u privlačenju novih kupaca i ostvarivanju prodajnih rezultata.

Godine 2017. AYGO je bio među najuspešnijim modelima u A segmentu, sa više od 85.000 prodatih primeraka i tržišnim udelom od 6,6%.

 

DIZAJN

 

Novi AYGO zadržava svoj prepoznatljivi čeoni „X“ potpis, ali je on, umesto dosadašnjeg dvodimenzionalnog otiska, prerastao u snažniji, trodimenzionalni arhitektonski element.

Prepoznatljivi novi dizajn čeonog dela odlikuje se redizajniranim sklopovima glavnih svetala Keen Look, s integrisanim dnevnim svetlima koja dodatno pojačavaju upečatljiv utisak koji AYGO ostavlja na prvi pogled.

Donji deo uokviruje prednju masku, naglašavajući stabilan stav koji AYGO odaje, kao i okretnost koja je odlika kompaktnog vozila. Istovremeno, ukrasi ispod svetala – dostupni u crnoj, sjajnoj crnoj i srebrnoj boji – naglašavaju širinu vozila.

U profilu, izraženija trodimenzionalnost prednjeg dela, u kombinaciji s novooblikovanim spoljnim plaštom sklopova zadnjih svetala, vizuelno povezuje prednji i zadnji deo, stvarajući utisak kretanja prema napred i pojačane dinamičnosti.

Gledano otpozadi, uz nova LED dnevna svetla AYGO dobija sofisticirani izgled i postaje trenutno prepoznatljiv. Jedinstveni svetlosni potpis stvara utisak kompaktne kabine iznad donjeg područja branika, naglašavajući zadnju širinu i stabilnost vozila.

Novi spoljni izgled vozila upotpunjen je dvema novim bojama karoserije, Magenta i Blue, kao i dodatkom - poklopcima točkova zanimljivog dizajna uz aluminijumske naplatke od 15“, jedinstvenog dizajna za svaki nivo opreme, što sve zajedno pojačava utisak izvrsnosti koji novi AYGO ostavlja.

U unutrašnjosti dorađena grafika table s instrumentima se odlikuje pojačanim trodimenzionalnim efektom i novom bojom osvetljenja. Usvojena je i nova, prefinjenija tema unutrašnjeg uređenja u sivoj boji Quartz i crnoj Piano, a za većinu nivoa opreme osmišljene su i nove tkanine za presvlake sedišta.

 

STRUKTURA NIVOA OPREME

 

Struktura nivoa opreme za novi AYGO razvijena je kako bi se dopala široj publici zahvaljujući posebnoj pažnji koja je posvećena višim nivoima opreme. Svaki nivo opreme se odlikuje jedinstvenim elementima dizajna, lako uočljivim u izgledu prednjeg branika, posebnim aluminijskim naplacima i uređenju unutrašnjosti.

Od ulaznog nivoa opreme x, preko srednjeg nivoa x-play do najvišeg nivoa x-clusiv, svaki paket opreme je skrojen da bi bio u skladu s ukusom i potrebama različitih ciljnih grupa kupaca.

X-play leži u srcu strategije paketa oprema za novi AYGO. Odlikuje se nekolicinom opcija koje omogućavaju kupcima da prilagode automobil svom ličnom ukusu. Nudeći izuzetnu vrednost, dugačak popis standardne opreme za paket x-play uključuje sisteme kao što su klima uređaj i multimedijski ekran x-touch od 7“ osetljiv na dodir.

Novi najviši nivo opreme x-clusiv temelji se na standardnoj specifikaciji za x-play uz posebnu dvobojnu kombinaciju i mogućnost odabira od tri boje, a uključuje i jedinstvene aluminijumske naplatke od 15“ s dvostrukim krakovima, sedišta s delimično kožnim presvlakama, automatski klima uređaj, sistem ulaska bez ključa i sistem Toyota Safety Sense.

Povrh toga, dve verzije posebne edicije, x-cite i x-trend, redovno će osvežavati paletu kojom će AYGO privlačiti kupce.

X-cite je najposebnija varijanta palete AYGO, zahvaljujući jedinstvenoj spoljašnjoj boji Magenta kao i dvobojnoj kombinaciji, posebnim potpuno crnim aluminijumskim naplacima od 15“, tkanini za presvlake na sedištima Manhattan sa šavovima u boji Magenta, umecima u boji karoserije na otvorima za provetravanje i na ručici menjača, kao i tabli s instrumentima i okviru ručice menjača u crnoj boji Piano.

Kupcima koji traže dinamičniju verziju Toyotinog modela u segmentu A namenjen je x-trend. Njegov spoljašnji izgled u verziji Black upotpunjen je Black ukrasima glavnih svetala, dopadljivim spoljnim retrovizorima u boji Cyan, jedinstvenim kompletom sportskih nalepnica, posebnim 10-krakim aluminijumskim naplacima od 15“, delimično kožnim presvlakama i elementima u unutrašnjosti u boji Cyan.

 

DINAMIKA VOŽNJE

 

Novi AYGO odlikuju poboljšane performanse i poboljšana dinamika u vožnji a zbog dodatne okretnosti u gradskoj vožnji uz zadržavanje najmanje potrošnje goriva u klasi. Povrh toga, dodatno su smanjeni nivoi buke i vibracija i tako povišen nivo udobnosti u putničkoj kabini.

Toyotin nagrađivani 3-cilindarski motor od 998 cm3, s 12 ventila, dvostrukim bregastim vratilom (DOHC) i varijabilnim vremenom otvaranja ventila (VVT-i), sada je usklađen s normom Euro 6.2. Ovaj motor je dorađen kako bi objedinio idealnu ravnotežu snage i potrošnje goriva s pojačanim obrtnim momentom pri niskim brojevima obrtaja motora zbog još udobnije vožnje u gradskom saobraćaju.

Odlikuje se novim sistemom s dve brizgaljke, višim kompresionim odnosom, nizom novih sklopova sa smanjenim trenjem, sistemom hlađenja povratnih izduvnih gasova (EGR) i poboljšanom osovinom za uravnoteženje radi smanjenja vibracija na praznom hodu.

Ovaj novi motor razvija 53 kW (72 KS) pri 6.000 obr/min i 93 Nm obrtnog momenta pri 4.400 obr/min. Novi AYGO ubrzava od 0-100 km/h za 13,8 sekundi, uz najveću brzinu od 160 km/h.

Novi AYGO je dostupan u standardnoj i eko verziji. Potonja se odlikuje dužim 4. i 5. stepenom prenosa, pneumaticima s manjim koeficijentom otpora pri kotrljanju, Toyotinim sistemom Stop & Start i aerodinamičkim poboljšanjima.

Standardna verzija postiže smanjenje potrošnje goriva s 4,1 na 3,9 l/100 km1, što znači i smanjenje emisije CO2 za 5 g/km, na samo 90 g/km1.

Prema novoj homologacionoj proceduri, standardne i eko verzije postižu emisiju od 93 g/km, odnosno 86 g/km1.

Nadovezujući se na ova poboljšanja performansi i efikasnosti motora, novi AYGO se odlikuje i izmenama na oslanjanju, uz osvežavanje softvera u upravljačkom mehanizmu, što omogućava brze i precizne reakcije vozila na manevre vozača radi još bolje okretnosti i uživanja u gradskoj vožnji.

Konačno, dodavanjem zaptivki i upijajućih materijala na armaturnu tablu, prednji stub i zadnji deo poda postignuto je značajno smanjenje buke, šumova i vibracija u putničkoj kabini, kroz celo područje broja obrtaja motora.

1 Na temelju NEDC – zavisno od konačne homologacije


 

TOYOTA SAFETY SENSE

 

Toyota Safety Sense objedinjava tehnologije aktivne bezbednosti konstruisane tako da pomognu u sprečavanju ili ublažavanju sudara u brojnim situacijama u saobraćaju.

Između brzina od otprilike 10 do 80 km/h, sistem predsudarne zaštite (Pre-Collision System - PCS) otkriva druga vozila ispred vašeg i smanjuje opasnost od udarca u njih otpozadi. Kada postoji mogućnost sudara, ovaj sistem zvučnim i svetlosnim signalom javlja vozaču da treba da koči.

Sistem PCS isto tako priprema kočnice kako bi bile u stanju da obezbede dodatnu silu kočenja kada vozač pritisne papučicu kočnice. Ako vozač ne reaguje na vreme, sistem automatski koči, smanjujući brzinu za otprilike 30 km/h[1] ili čak potpuno zaustavljajući automobil radi sprečavanja sudara ili smanjivanja sile udarca.

Sistem upozorenja za nenamerno napuštanje trake (Lane Departure Alert - LDA) prati crte na kolovozu i pomaže u sprečavanju nesreća i čeonih sudara zbog nekontrolisanog krivudanja vozila po putu. Ako vozilo počne da krivuda i izlazi iz svoje saobraćajne trake, a da nisu uključeni pokazivači pravca (migavci), sistem LDA upozorava vozača zvučnim i svetlosnim signalima.

 


[1] Rezultati postignuti tokom testiranja korišćenjem vozila koje se kreće brzinom od 30 km/h i vozila u mirovanju. Delovanje sistema ovisi od okolnosti (uključujući kolovoz i vreme) i stanja vozila.

 

  • Aygo 05 34front Magenta
  • Aygo 02 34ar White 1
  • Aygo 03 34front White
  • Aygo 04 Combo
  • Aygo 05 34front Magenta
  • Aygo 02 34ar White 1
  • Aygo 03 34front White
  • Aygo 04 Combo

 

Izvor: TOYOTA Srbija

nurburgring guide 696x391

 

Nirburgring u Nemačkoj se smatra za sveti gral auto entuzijasta i navijača motorsporta, a Japan može uskoro imati svoju verziju. Ali, pre nego što nazovemo taj plan previše ambiciozan, napomenimo da će replika biti dio Tojotinog novog testiranja za buduća vozila.

 

Japanski publicista Nikkei Asian objavljuje da japanski proizvođač automobila investira u masivni novi kompleks za testiranje u Aichiju, na centralnom ostrvu Honshu, Japan. Nova fabrika će imati čak 11 različitih testnih numera, uključujući i repliku Nurburgringa.

 

Nurburgring prilično postavlja referentnu vožnju i rukovanje, i nije iznenađujuće što će se sva kola za performanse i neke redovne kompanije testirati na traci, od strane velikih i naših proizvođača.

 

Dok originalna traka je 20,7 km, replika Tojote će iznositi svega 5,3 km u dužini i samo će sadržati mnoštvo uglova i promjena visine.

 

U izveštaju se takođe navodi da će replika staza takođe biti iskorišćena za testiranje sposobnosti upravljanja i kočenja novih vozila u teškim uslovima kako bi se osiguralo da automobili odgovaraju globalnim propisima.

 

Novi kompleks za testiranje se gradi sa ulaganjem od oko 2,8 milijardi dolara i radiće oko razvoja električnih vozila. Automobili razvijeni u Tojotinom novom objektu biće prodati na brojnim tržištima, uključujući SAD i Evropu, dok se ide i u Indiju, Kinu i Južnu Ameriku.

 

Kompanija ima za cilj da poveća godišnju prodaju električnih vozila do 5,5 miliona do 2030. godine, što znači da ćemo u narednim godinama videti dosta razvoja u EV prostoru od proizvođača automobila.

 

Novi kompleks će biti gotov do 2023. godine i očekuje se da će na početku zaposliti do 3300 zaposlenih. Ovaj objekat će u kasnijoj fazi dodatno zaposliti do 550 ljudi, navodi se u izvještaju.

 

18140472385a829e1894637772324714 v4 big

 

Dugo čekano predstavljanje novog izdanja legendarnog modela Toyote pod nazivom Supra konačno ima svoj datum, sajam u Ženevi 6. mart 2018. godine.

 

Supra je bila u proizvodnji od 1978. god. do 2002. god. kada je kompanija Toyota odlučila da ovaj model ugasi, na veliku sreću svih ljubitelja sportskog modela izgleda to nije bilo za stalno.

 

Ovaj model je ime dobio po tome što je konstruisan da bude daleko superiorniji u odnosu na svoje Evropske konkurente a na pomen njegovog imena asocijacija su odmah ulične trke, drag i drift i vrtoglavo podizanje snage do čak 2000 konjskih snaga, veliki turbo punjači i jeziv zvuk koji ovaj model ima.

 

O novom izdanju se veoma malo zna pa će premijera 6. marta biti više nego sa nestrpljenjem očekivana. Za sada se samo spekuliše o performansama ali se predpostavlja da bi u palieti agregata koji bi pokretali ovaj model bio i BMW-ov motor sa 6 cilindara i 335 konjskih snaga, kao rezultat saradnje Toyote i BMW-a. Što se tiče izgleda predpostavlja se da će on biti baziran na konceptu FT-1 iz 2014. godine ali nije poznato u kojoj meri. Za sada je Toyota držala uspešno u tajnosti podatke o novoj verziji Supre a mali nagoveštaj izgleda su obezbedili uz tizer fotografiju zadnjeg dela auta.

 

Ostaje nam da se strpimo do 6. marta kada će auto biti zvanično prezentovan i nesumnjivo pokupiti velike simpatije na Ženevskom auto-salonu.

 

  • 2016 07 29 06 22 59
  • Toyota Ft 1 Concept 4
  • Maxresdefault
  • Toyota FT 1 Concept
  • Toyota FT 1 Concept 5
  • 689a47bc0a243ebec91ae2132b6d3596
  • Toyota FT 1 Interior NAIAS 2014
  • Toyota FT1 Interior 011
  • 2016 07 29 06 22 59
  • Toyota Ft 1 Concept 4
  • Maxresdefault
  • Toyota FT 1 Concept
  • Toyota FT 1 Concept 5
  • 689a47bc0a243ebec91ae2132b6d3596
  • Toyota FT 1 Interior NAIAS 2014
  • Toyota FT1 Interior 011

 

 MG 24130

 

Toyota uz Olimpijski tim Srbije na putu za Tokijo

Beograd, 30. januar 2018. – Danas je u prostorijama Ambasade Japana u Republici Srbiji održana konferencija za štampu i ozvaničena saradnja Toyote i Olimpijskog komiteta Srbije.

Toyota deli mnoge vrednosti i poistovećuje se sa entuzijazmom kojim svaki sportista stremi ka novim dostignućima i izazovima. Toyotina namera je da kroz blisku saradnju sa Olimpijskim i Paraolimpijskim komitetima u okviru globalnog partnerstva u naredna dva olimpijska ciklusa, da obezbedi mobilnost za sve i na taj način transformiše igre i ostavi nasleđe za dugi niz godina.

U tom svetlu, saradnja najavljena na prošlogodišnjem Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, sada je ozvaničena potpisivanjem sponzorskog ugovora i svečanom primopredajom vozila Olimpijskom komitetu Srbije.

Domaćin konferencije, Ambasador Japana u Republici Srbiji, njegova Ekselencija gospodin Junući Marujama, tom prilikom je izjavio:

“Mi smo ponosni što je Toyota, poznata japanska kompanija postala globalni partner Olimpijske organizacije, i tu saradnju proširila i na lokalnom nivou u Srbiji. Nadam se da će to biti odlična prilika da ceo svet sazna za Toyotinu ekološku hibridnu tehnologiju kao i tehnologiju za vozila za osobe sa invaliditetom. Današnji događaj čiji smo domaćini je jedan od mnogih koji će uslediti kao priprema za Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju 2020 godine.”

U ime Toyote, prisutnim se obratio Kensuke Cučija, predsednik Toyota Adria Grupe, regionalne Toyota kompanije, nadležne za tržište Srbije: “ Danas zvanično predajemo Toyota vozila Olimpijskom komitetu Srbije i potpisujemo ugovor o proširenju saradnje na putu za Tokijo. Olimpijski komitet Srbije je pokazao sjajne rezultate u prošlosti i sa velikim samopouzdanjem predstavlja planove za budućnost, u čemu želimo da ih podržimo. U Toyoti verujemo da mobilnost ne podrazumeva samo vozila. Mobilnost podrazumeva prevazilaženje izazova i ostvarivanje snova. Moja je velika želja da se što više srpskih sportista kvalifikuje za Olimpijske igre u Tokiju i tamo odnese vašu strast prema životu, upornost, optimizam, snagu, osmeh i samopouzdanje po čemu su srpski sportisti poznati širom sveta.”

Božidar Maljković, Predsednik Olimpijskog komiteta Srbije, izjavio je: “ Čast je danas biti ovde, u ambasadi zemlje koja je osvedočeni prijatelj naše zemlje i veliki donator srpskog sporta. Mi u Olimpijskom komitetu Srbije smo uvek srećni kada TOP partneri Međunarodnog olimpijskog komiteta, najveće kompanije na svetu donesu odluku da sarađuju sa nama. To znači da prepoznaju kvalitet u onome što naša kuća radi i ja sam danas srećan što je globalni lider u proizvodnji automobila, kompanija Toyota donela odluku da postane bronzani sponzor Olimpijskog tima Srbije. Pred nama je dovoljno vremena da opravdamo poverenje i da damo svoj doprinos u povećanju udela u tržištu Toyote u Srbiji, a ja se zahvaljujem našim prijateljima iz Japana na ukazanom poverenju i na spremnosti da podrže vrhunske sportiste Srbije na njihovom putu ka osvajanju novih medalja na Olimpijskim igrama u Tokiju 2020. godine.”

Kao partner olimpijskih i paraolimpijskih igara, Toyota će pružiti sve svoje iskustvo i stručnost u području mobilnosti i logistike. Putem globalne inicijative „Start Your Impossible“, Toyota želi da potakne svoje zaposlene, poslovne partnere i kupce i poveže ih sa osnovnim vrednostima kompanije. U vremenu izuzetno brzog razvoja tehnologije i zaštite životne sredine, Toyota nastoji da stvori održivo društvo u kojem svako može da dostigne ono što se može učiniti nemogućim i nedostižnim.

 

 

Izvor: TOYOTA Srbija

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h