-
Broj Poruka
30 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
2 -
Vreme Online
3d 8h 37m 53s
ivandzilo poslednji put pobedio na dan Jun 16 2018
ivandzilo je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
5 NeutralanO članu ivandzilo
-
Rangiran
Novi član
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Kruševac
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Rav4
-
Oznaka
D4-D
Skorašnji Posetioci Foruma
704 videli profil
-
-
Da li ste nekada nakon izbalansiranih guma, skinuvši ih sa mašine za balansiranje stavili ponovo na mašinu za balansiranje ? To mi se dogodilo jednom prilikom kada sam zahtevao od majstora da proverim da li je stvarno točak izbalansiran. I gle čuda točak pokazuje da nije izbalansira. Onda je jedan iskusniji vulkanizer rekao da se to dogagađa uvek , jer se točak ne vrati na istovetni položaj u mašinu i onda postoji odstupanje tj balansirani točak kada se skine sa mašine i ponovo vrati sa nekim drugačijim zaokretom i zavrti pa zaustavi, pokazuje da točak nije izbalansiran. Da li vam je to poznato? Meni sada nije jasan smisao balansiranja točkova. Jer balansirani točak ne ostaje u mašinu za balansiranje već se montira na vozilo. Znači menja mu se položaj , pokazivaće odstupanje od stanja kakvo je imao na mašini za balansiranje.
-
Polazilo se oko 4-5 u zoru. Usput sendviči, kao laka hrana. Predah Predejane, za kafu , sok. Poslednja pumpa na makedonskoj granici za odmor i tankanje goriva.Do Kavale ili Tasosa bez predaha jer i nema usputnih pumpi za gorivo posle prelaska grčke granice.Sve u svemu 700 ili 600 km zavisi da li Tasos ili Kavala.
-
-
Prosečna potrošnja preporučenog ulja od strane proizvođača automobila za koje sam naveo da je max 125-150 ml ulja na 1000 km se odnosila na dizel motore. Poznato mi je iz literature da turbo benzinci znaju da imaju povećanu potrošnju ulja (do 1l na 2000km). Naravno da povečana potrošnja kod ovakvih motora zahteva određene zahvate na samim motorima .
-
Inspirisan temom rešim da i ja očistim MAF senzor. Evo slika posle čišćenja. Znači od alata je koriščena pinceta, obična fatica i izopropilalkohol. Mora se pažljivo čistiti naročito onaj manji senzor jer je gracilan. Ako je vata dovoljno rastresita onda nije problem. posle izopropilalkohola ne ostaju tragovi. Brzo se suši ali sam ga ja dodatno osušio fenom hladnim vazduhom.
-
Ovo je moje lično razmišljanje bazirano na iskustvu i vožnji dizel automobila Polo SDi dest godina. Vw koncern na mom upustvu za Polo SDi 1,9 47kW piše da je normalna potrošnja ulja 1litar na 1000 km (1 litar ulja na hiljadu kilometara). Ovom izjavom oni su se zaštitili da sve do te količine ulja oni nisu odgovorni za potrošnju od 1 litra do hilladu kilometara. Nema zamene motora kod novog auta ako troši manje od jednog litra na hiljadu kilometara. Moj polo sdi koji je prešao 250000 km troši 1 litar ulja ali na deset hiljada kilometara. Šta to znači nije teško zaključiti. To isto važi i za druge proizvođače automobila. Oni se tim izjavama štite od mogućih reklamacija ako auto troši 1litar na 1000 km. Po meni normalna potrošnja na hiljadu kilometara je do max 125-150ml na 1000km sve preko toga je povećana potrošnja iz raznih razloga. Znači da je normalno da se ne doliva ulje do 10000 hiljada kilometara a ne da u gepeku imate skladište sa uljem.
-
-
Da koliko znam u naselju možeš da voziš brže desnom trakom jer tu ne postoji leva koja služi za preticanje kao na auto putu. Znači na auto putu voziš uvek desnom ako ne pretičeš a u gradu voziš u traku koja ti dozvoljava da lakše skreneš desno ili levo bez menjanja traka i mozeš da budeš brži u desnoj nego u levoj.
-
Ne nije nužan volan , ja nisam menjao volan . Uzimaš tempomat sa audiokomandama i sa pripadajućim đjekom(audio komande uzimaš da se ne bi mučio da izvlačiš dva kontakta tempomata iz đjeka i da ih uguras na isto mesto u tvoj postojeći) i možeš da uzmeš plastiku kroz koju prolazi tempomat da ne bi morao da bušiš svoju plastiku. Možeš da uzmeš i ceo volan ali nije nužno.
-
Zašto je zgodnije da skidaš audio komande sa volana i da ih zamenjuješ sa audiokomandama i tempomatom sa polovnog jer su povezani na isti đjek pa ne moraš da se mučiš da iz đjeka izvlačiš dva kontakta tempomata pa da ih umećeš u tvoj đjek. Teško se vade i uzani su jako, ali kod kineskih tempomata to je jedino moguće. Meni je jednostavnije skinuti sve sa polovnog i samo zameniti.