Jump to content

ssarovic

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    12
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    1d 23h 4m 33s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu ssarovic

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Corolla verso

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. ssarovic

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    Jesam druze. Hvala ti velika
  2. ssarovic

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    koliko god da sam citao, problem je u dizajnu klipa i kolicini ulja u motoru, npr kod mene je 3.7 ako se ne varam na motor 1.8 - trebalo bi vise. Mora da se otvara, zamene se klipovi, karike i leteci lezajevi - to je bas bas minimum (Naravno, glava na sredjivalje kad je vec dole). Ja skupljam pare za tu akciju tamo na prolece/leto, najverovatnje cu to da radim sam, ako nabavim famozni bi-hex za srafove glave Zanimljivo je da sto se tice kolicine ulja, kad su radili recall za 1zzfe, povecali su na 4.5, stavili novu sipku meraca. Jos uvek ne znam da li su menjali karter ili ne.. a sve blize sam zakljucku da nisu ?! Super bi bilo kad bi ovo neko mogao da potvrdi. Da li toyota pravi najbolje ili najgore? Svi, ama bas svi, imaju neki problem i to ne retko kardinalan. Npr honda (moja prva ljubav r18a1: pucanje bloka ljudi ej! (sad da li je samo USA ili svi ostali) Dizeli: dizne, dpf, bla bla. Ford Eco tec: pucanje glave motora. I tako dalje. Izgleda nema vise auta kao mecka 200d ili golf 2. Ako izuzmemo fijasko sa uljem, ostale stvari bar na ovoj mojoj toyoti su OK. Jednostavna je dovoljno da covek moze sam da ceprka masu stvari, meni se to svidja jer me vise odavno mrzi da zakazujem kod majstora kao kod hirurga jbt. Limarijski je vrh, ova moja je 2002, tacke jedne rdje na njoj nema. Generalno sam zadovoljan, ne ostavlja na putu, a brate vozim je svaki Boziji dan. Ako Bog da, sredicu joj i to sto guta ulje, bice bombona. Aj kad zavrsis Dusane, bio bi zahvalan (verujem i ostali) za neku specifikciju sta je tacno odradjeno i koliko je kostalo. Pozdrav!
  3. ssarovic

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    koliko god da sam citao, problem je u dizajnu klipa i kolicini ulja u motoru, npr kod mene je 3.7 ako se ne varam na motor 1.8 - trebalo bi vise. Mora da se otvara, zamene se klipovi, karike i leteci lezajevi - to je bas bas minimum (Naravno, glava na sredjivalje kad je vec dole). Ja skupljam pare za tu akciju tamo na prolece/leto, najverovatnje cu to da radim sam, ako nabavim famozni bi-hex za srafove glave Zanimljivo je da sto se tice kolicine ulja, kad su radili recall za 1zzfe, povecali su na 4.5, stavili novu sipku meraca. Jos uvek ne znam da li su menjali karter ili ne.. a sve blize sam zakljucku da nisu ?! Super bi bilo kad bi ovo neko mogao da potvrdi. Da li toyota pravi najbolje ili najgore? Svi, ama bas svi, imaju neki problem i to ne retko kardinalan. Npr honda (moja prva ljubav r18a1: pucanje bloka ljudi ej! (sad da li je samo USA ili svi ostali) Dizeli: dizne, dpf, bla bla. Ford Eco tec: pucanje glave motora. I tako dalje. Izgleda nema vise auta kao mecka 200d ili golf 2. Ako izuzmemo fijasko sa uljem, ostale stvari bar na ovoj mojoj toyoti su OK. Jednostavna je dovoljno da covek moze sam da ceprka masu stvari, meni se to svidja jer me vise odavno mrzi da zakazujem kod majstora kao kod hirurga jbt. Limarijski je vrh, ova moja je 2002, tacke jedne rdje na njoj nema. Generalno sam zadovoljan, ne ostavlja na putu, a brate vozim je svaki Boziji dan. Ako Bog da, sredicu joj i to sto guta ulje, bice bombona. Aj kad zavrsis Dusane, bio bi zahvalan (verujem i ostali) za neku specifikciju sta je tacno odradjeno i koliko je kostalo. Pozdrav!
  4. ssarovic

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    Dusane, pozdrav. Jesi resio? Ako moze, molim te reci mi koje servise si kontaktirao (moze i na pp) i sta tacno ulazi u tu cifru od 1k evra. Nemoguce da su samo karike, obrada/zamena klipova + dihtung glave. Ako stavljaju deblje karike + dodatne rupe iza uljnih, to obecava. Pod uslovom da se to odradi kako treba + menjanje ulja na 5K sto je po meni najvaznije, mislim da bi resio problem. Pitam posto i mene isto ceka na cuvenom 1zzfe samo sto je kod mene veca potrosnja (nek je na cast prethodnom vlasniku). Kao glavni uzrok navodi se koks na uljnoj karici + zacepljene rupe za odvod na klipu. Ljudi su rasturali pa busili dodatne rupe. U originalu (bar kod mene) imaju 4 po klipu, po dve sa obe strane, pa su dodavali po jos dve tako da bude 8 sve skupa. Iskreno, razmisljam da li sam to da radim, ili da vozim u servis. Hvala!
  5. ssarovic

    Double-hex

    pozdrav, Radi se o kljucu za srafove glave motora, to je double-hex 10mm, recimo cta9292 ili sadm10e. Da li ovo ima kod nas da se nabavi? Jedino sto nalazim je od preko, pa kad se dodaju transportni troskovi izadje puno. Hvala
  6. ssarovic

    Pucketanje prilikom dodavanje Gasa

    Nema na cemu druze, Aj kad resis javi, znacice nekome sigurno. Pozdrav
  7. ssarovic

    Pucketanje prilikom dodavanje Gasa

    Prednja kociona. Blokirala pomalo, rastavio, precistio podmazao klizace, zamenio klipove. Vidi greje li se koji tocak, ako se ne greje kod tebe moze biti nesta drugo..moze i homokineticki da zeza tako, onaj do tocka i onaj do diferencijala. U svakom slucaju, nece te to ostaviti na putu. Posto nema luftova, sedi vozi. Poz.
  8. ssarovic

    Pucketanje prilikom dodavanje Gasa

    Pozdrav, ne znam da li si resio... Pretpostavljam cuje se jednom "ck". Bilo meni dok nisam klesta sredio, sad ne znam da li je tebi to, al kod mene je bilo narocito kad ides u rikverc, pa napred - tad se culo jednom ck.
  9. ssarovic

    Verso 2002 1.8 vvti - masa u saobracajnoj

    ...pitam zato sto kod mene pise 1430 sto mi se cini nenormalno
  10. ssarovic

    Servo Pumpa

    svaka ti cast! I ja cackam sam..svasta
  11. Pozdrav ljudi, Jel moze neko da mi procita u saobracajnoj kolika je masa upisana pod G? Hvala unapred
  12. ssarovic

    Strahinja, Corolla Verso

    Pozdrav ljudi Zovem se Strahinja, zivim u BG - Corolla Verso 2002 vvti Po zanimanju sam el.ing, radim u struci od '94, al me nikad nije pustilo zanmanje za mehaniku, pa vecinu redovnih stvari radim sam na autu :).. vremenom sam nakupio i podosta alata, znate vec kako to ide :). Zadnje sto sam radio su silen blokovi na viljuskama, ako koga zanima slobodno nek pita, podelicu iskustva. u zdravlje
×