Piske 1083 Napisano Decembar 11, 2019 Radnici Forda otkrili kako su prevarili milione kupaca Radnici američkog giganta Forda otkrili su kako je njihova kompanija prevarila na milione kupaca. SREDA, 11.12.2019. | 18:00 Podeli Ilustracija (Foto: Ford promo) Naime, Ford je nedavno optužen da je svesno prodavao automobile sa problematičnim menjačem. Opširnije o tome OVDE. "Znali smo njihovu tajnu, ali smo ćutali i ništa nismo učinili po tom pitanju", potvrdila su sedmorica radnika Forda koja su radila na razvoju modela automobila Fiesta i Focus. Ford optužen za prevaru – svesno prodavao automobile sa problematičnim menjačem Čak i jednostavnom pretragom na internetu upadaju u oči brojne kritike na Fordov automatski menjač. ČETVRTAK, 3.10.2019. | 21:00 Foto: Ford promo Teško je ignorisati brojne probleme u vezi sa Fordovom transmisijom sa dvostrukim kvačilom PowerShift iz 2011. godine kod modela Fiesta i Focus. Brojni vlasnici Fordovih vozila sa PowerShift menjačem (kodnog imena DPS6) su se žalili na "grubo kretanje i nedostatak glatkog prebacivanja brzina". izvor: B92 auto SREDA, 11.12.2019. | 18:00 Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 11, 2019 Mogli bi i mi probati (žaliti se)... hmPoslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Decembar 12, 2019 Ja već godinu dana ne vozim Corollu.A i na šta se žaliti ?Sent from my Mi A1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 12, 2019 Nevezano za Corollu. Malo je vjerojatno da bi kod nas netko nešto poduzeo.Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
Piske 1083 Napisano Decembar 12, 2019 Raspitivao sam se informativno za Megana. U Srbiji zavisi najviše od advokata , sudskog veštaka a i samog problema.Sent from my Mi A1 using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
LAV-LAV 219 Napisano Decembar 12, 2019 Meni ide na živce to zavlačenje. Nakon garancije kad se problem pretvori u ozbiljan kvar onda servis pere ruke jer jegarancija gotova. U svakom slučaju, važno da imaš dokument (radni nalog prijave kvara) pa u slučaju potrebe imaš nekakav dokaz da je kvar nastao u garanciji iako je najteže tražiti pravduPoslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk Podeli ovaj post Link to post